بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اولین واکنش یحیی گل محمدی به جلسه کمیته انضباطی

یحیی گل محمدی : همه ما وطنمان را دوست داریم و برای همه آرزوی آرامش و بهترین‌ ها را دارم

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ | ۹:۰۰
یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس درباره تیم ملی صحبت کرد

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس گفت : همه ما وطنمان را دوست داریم و برای همه آرزوی آرامش و بهترین‌ها را دارم و نمی‌خواهم از موضع‌گیری‌هایم برداشت‌های دیگری شود سربلندی و نتایج خوب تیم ملی به نفع فوتبال کشور است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یحیی گل محمدی سرمربی سرخ پوشان درخصوص آخرین وضعیت تیمش گفت:

وضعیت اردوی خارج از کشور که قرار است هفتم تا هفدهم آذر ماه انجام شود مشخص نیست. من به باشگاه گفته‌ام در هر کشوری که مقدور است اردو برگزار شود.

وی تاکید کرد:

مهم‌ترین مسئله این است که مدیرعامل باشگاه آقای درویش و اعضای هیات مدیره در تلاش برای ساپورت و حمایت از تیم هستند و بازیکنان هم برای قهرمانی تلاش می‌کنند. بقیه مسائل هم حل می‌شود و نباید به آن دامن زد.

یحیی گل محمدی اظهار داشت: من امیدوارم با پشتیبانی فدراسیون، درایت کادر فنی و همت ملی پوشان شاهد کسب نتایج خوب و آبرومندانه‌ای باشیم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد:

همه ما وطنمان را دوست داریم. برای همه آرزوی آرامش و بهترین‌ها را دارم و نمی‌خواهم از موضع‌گیری‌هایم برداشت‌های دیگری شود. سربلندی و نتایج خوب تیم ملی به نفع فوتبال کشور است.

وی در پایان گفت:

ملی پوشان هم از جامعه فوتبال انتظار دارند در این برهه سخت و مشکلات موجود کمک حال‌شان باشند و این را به عنوان یکی از اهالی فوتبال خوب درک می‌کنم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *