بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه آتشین کارشناس مطرح فوتبال به تیم ملی فوتبال ایران

هومن‌ افاضلی : امیدوارم در جام جهانی 2022 بازنده آبرومندانه باشیم

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ | ۹:۲۰
هومن‌ افاضلی کارشناس مطرح فوتبال ایران درباره تیم ملی صحبت کرد

هومن‌ افاضلی کارشناس مطرح فوتبال ایران گفت : ارکان و موارد زیادی وجود دارد که یک تیم در مسیر پیشرفت قرار گیرد، نظیر اینکه با چه امکاناتی بازیکنان ما رشد پیدا کرده‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هومن‌ افاضلی کارشناس مطرح فوتبال ایران درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی، اظهار داشت:

این تیم ملی که هم اکنون در رقابت‌های جام جهانی حضور دارد، آن تیم ملی ۸ سال پیش که کی‌روش سرمربی‌اش بود، نیست. این تیم تفاوت زیادی با آن تیم ۸ سال پیش دارد، حتی بازیکنانی که با خود کی‌روش کار کردند، تجربیات گوناگونی در چند سال گذشته داشته‌اند. بازیکنانی در لیست تیم ملی حضور دارند که در سال‌های اخیر، رشد و پیشرفت زیادی در عرصه فوتبال دنیا داشته و طرز فکر آنها با گذشته فرق داشته است.

هومن‌ افاضلی در مورد اینکه ساختن یک تیم دیگر بعد از ۸ سال کار زمان‌بر است، عنوان کرد:

قرار گرفتن نفرات جدید برای اینکه یک تیم منظم و سازمان یافته درست کنید، کار آسانی نخواهد بود. کی‌روش یک اردوی ۱۰ روزه در اتریش و ۱۵ روز قبل از آغاز مسابقات جام جهانی فرصت داشته است. به لیست اسامی ۲۵ نفره حاضر در تیم ملی نگاه می‌کنید، بیشتر از کسانی که قبلاً با او کرده‌اند، استفاده می‌کند و نفرات جدید در این لیست محدود هستند.

این کارشناس فوتبال تصریح کرد:

در حال حاضر سازماندهی تیم ملی در جام جهانی با پروژه ۸ ساله قبل متفاوت است. در رده ملی رشته‌های ورزشی کشورمان هیچ مربی ۸ سال مداوم بالای سر تیم ملی نبوده است.

افاضلی در پایان با اشاره به اینکه تیم ملی از گروه خودش صعود نخواهد کرد و اگر قرار باشد بازنده آبرومند باشیم امیدوارم این گونه باشد، خاطرنشان کرد:

ارکان و موارد زیادی وجود دارد که یک تیم در مسیر پیشرفت قرار گیرد، نظیر اینکه با چه امکاناتی بازیکنان ما رشد پیدا کرده‌اند. با این حال مهمترین چیزی که می‌توانم درباره فوتبال ایران در جام جهانی متصور باشم، این است که ملی‌پوشان مقابل تیم‌های قدرتمند گروه خود به خاطر نام ایران با تمام وجود بازی کنند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *