بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مثلث احتمالی خط حمله تیم ملی در دیدار مقابل انگلیس

مهدی ترابی ، علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی مثلث هجومی تیم ملی ایران در دیدار مقابل انگلیس

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ | ۲۳:۰۲
تیم ملی

مهدی ترابی این شانس را دارد تا به همراه علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی مثلث هجومی تیم ملی را در بازی اول مقابل انگلستان تشکیل دهند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی ایران در حالی روز دوشنبه اولین بازی خود را در جام جهانی مقابل تیم ملی انگلیس برگزار می کند که ترکیب مناسب می تواند یکی از مهم ترین فاکتورها برای کسب امتیاز مقابل انگلیس باشد.
در این میان محتمل‌ترین گزینه ممکن برای انتخاب مثلث هجومی تیم ملی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و مهدی ترابی است. هر سه بازیکن از خلاقیت خوبی برخوردار هستند و در تاکتیک کی‌روش که مبتنی بر انتقال سریع توپ از دفاع به حمله است، نفرات کاربردی محسوب می شوند.
اگرچه وضعیت سردار آزمون هنوز مشخص نیست اما در صورت آمادگی صد در صد سردار نیز بعید است کی روش از حضور همزمان طارمی و آزمون در ترکیب اصلی بهره ببرد.
از این رو ترکیب علیرضا جهانبخش، سردار آزمون و مهدی طارمی با توجه به هماهنگی فوق العاده این نفرات، اگرچه بسیار خطرناک است اما بعید است مورد استفاده کارلوس کی روش قرار بگیرد.
حضور مهدی ترابی در ترکیب اصلی ایران با توجه به اعتقاد کارلوس کی روش به این بازیکن و بازی های دوستانه اخیر تیم ملی دور از ذهن نیست.
البته احتمالا سامان قدوس هم پشت این بازیکنان وظیفه بازیسازی را برعهده خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *