بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آخرین وضعیت آل کثیر با پرسپولیس

عیسی آل‌ کثیر به عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس برنمی‌گردد

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۴

قرارداد مهاجم جنوبی پرسپولیس چه زمانی تمدید خواهد شد؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که از ابتدای هفته گذشته دور تازه تمرینات پرسپولیس کلید خورده عیسی آل‌ کثیر با انگیزه‌ای دو چندان در تمرینات حضور دارد  و به نظر می‌رسد تمام تلاش خود را می کند تا در نیم فصل دوم رقیبی جدی برای لوکادیا و دیاباته باشد.

تصاویر منتشر شده طی هفته گذشته از تمرینات پرسپولیس گویای این موضوع است که او با شور و حرارت ویژه‌ای به دنبال جلب رضایت کادرفنی است .این مهاجم جنوبی هنوز وارد تمرینات گروهی نشده و منتظر تاییدیه په‌په لوسادا مربی بدنساز اسپانیایی است تا  در کنار بقیه نفرات در تمرینات گروهی حاضر شود.

آل ‌کثیر در حال حاضر بازیکن آزاد است و با پرسپولیس قرارداد ندارد اما گفته می‌شود او در پنجره زمستانی با قرمزها قرارداد می‌بندد و در نیم فصل دوم در اختیار کادرفنی خواهد بود.

این در حالی است که برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند شاید آل ‌کثیر به عنوان سهمیه آزاد و پیش از نیم فصل به لیست پرسپولیس اضافه شود اما بعید است که مدیران پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی تا زمان آغاز نقل و انتقالات زمستانی، راضی به انجام چنین کاری شوند.

عیسی آل‌ کثیر مهاجم جنوبی در زمستان گذشته و در بازی مقابل شهرخودرو  که در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار شد به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد و با توجه به آنکه برای سپردن زانوی خود به تیغ جراحان دیر به جمع‌بندی رسید و یحیی گل‌محمدی هم هیچ‌گاه راضی نشد او را پیش از عمل رباط صلیبی به تیم برگرداند، به همین دلیل فرایند بازگشت آل ‌کثیر به میادین طولانی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *