بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام اسطوره استقلال برای سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

حشمت الله مهاجرانی : از تیم ملی فوتبال ایران انتقاد نکنید حمایت کنید

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ | ۲۰:۱۲
حشمت الله مهاجرانی پیشکسوت استقلال درباره تیم ملی صحبت کرد

حشمت الله مهاجرانی پیشکسوت استقلال گفت : الان وقت انتقاد کردن از تیم ملی نیست و این روزها همه باید به تیم امید بدهند و حمایت کنند حتی طرح موضوعات انتقادی هم در این شرایط مطلوب نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حشمت الله مهاجرانی، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین در آستانه حضور تیم ملی کشورمان در رقابت‌های ۲۰۲۲ قطر درباره اوضاع و احوال این روزهای تیم ملی اظهار داشت:

ما در این مدت از تمرینات تیم دور هستیم و نمی‌توانیم صحبت دقیقی در رابطه با آنچه در اردوی تیم ملی اتفاق می‌افتد انجام بدهیم. در این شرایط همه چیز به خود بازیکنان و مربیان تیم بستگی دارد.

وی ادامه داد:

هر چه بچه‌ها در تمرینات بهتر کار کنند قطعاً بهتره می‌توانند به میدان بروند و نتیجه بگیرند. این خیلی مهم است که بازیکنان تیم ملی از نظر جسمانی و روحی در شرایط خوبی باشند.

کارشناس فوتبال کشورمان در رابطه با شکست تیم ملی مقابل تونس خاطرنشان کرد:

متاسفانه این اتفاق و نتیجه خوب نبود. در واقع کمی‌امیدواری‌ها را کاهش داد اما باید این را در نظر گرفت که احتمال دارد سرمربی تیم ملی قصد داشته با جابجا کردن نفرات در این بازی آخرین برنامه‌های تاکتیکی اش برای پیدا کردن ترکیب اصلی مقابل انگلیس را انجام بدهد. اما نباید فراموش کنیم که ما بازی‌های سختی در پیش داریم.

مهاجرانی درباره اظهارات امیدوار کننده بازیکنان تیم ملی درباره حضور هر چه بهتر در جام جهانی تاکید کرد:

این اتفاق خوبی است که بازیکنان تیم ملی امیدوارانه درباره مسابقات پیش رو صحبت میکنند. اگر غیر از این بود باید تعجب می‌کردیم. بازیکن در آستانه حضور در جام جهانی همه فکر و ذکرش موفقیت با تیمش است و این نشان می‌دهد که تیم در شرایط روحی خوبی قرار دارد. یادمان باشد پیش از هر فاکتوری آمادگی فیزیکی و روحی باید در حد بالایی باشد تا تیم نتیجه لازم را بگیرد.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد:

اینکه روحیه بازیکنان تیم ملی در آستانه ورود به رقابت‌ها تا این اندازه خوب است ویژگی مثبتی خواهد بود. این بچه‌ها دوست دارند تاریخ‌ساز بشوند و از دور اول صعود کنند. این آمادگی روحی به ما کمک می‌کند مقابل انگلیس فوتبال بهتری ارائه بدهیم.

مهاجرانی درباره واکنش‌ها نسبت به شرایط تیم ایران در جام جهانی گفت:

الان وقت انتقاد کردن از تیم ملی نیست. این روزها همه باید به تیم امید بدهند و حمایت کنند. حتی طرح موضوعات انتقادی هم در این شرایط مطلوب نیست. تیم ملی بیش از هر چیز به آرامش و تمرکز برای مقابله با تیم انگلیس نیاز دارد. ما باید تلاش کنیم تا این تمرکز در تیم ملی در بهترین شرایط باشد.

وی در این باره که کارلوس کی روش چه کاری در این شرایط انجام بدهد بهتر است گفت:

قطعاً کی روش با سابقه چندین دوره حضور در جام جهانی این مسائل را به خوبی می‌داند. تجربه بالای کی‌روش یکی از فاکتورهای خوب برای تیم ما خواهد بود. ضمن اینکه او قبلا در فوتبال انگلیس حضور داشته و با سبک فوتبال کشورهای انگلیسی آشناست. ما می‌دانیم که با اتکا به قدرت دفاعی تیم مان نمی‌توانیم نتیجه موردنظرمان جلوی انگلیس را بگیریم. اما متاسفانه خط دفاعی ما در دو بازی آخر عملکرد خوبی نداشت. ما جلوی نیکاراگوئه به این حریف که جایگاهی در فوتبال دنیا ندارد چندین موقعیت دادیم و از تونس دو گل خوردیم! امیدوارم بازیکنان خط دفاعی مان مقابل انگلیس هوشیارانه عمل کنند.

حشمت الله مهاجرانی در پایان در این باره که چقدر به صعود تیم ملی ایران امیدوار است یادآور شد:

قطعاً بیش از هرچیز حضور مقتدرانه و قابل اعتنا در جام جهانی برای ما اهمیت دارد. اینکه فوتبالی در خور نام ایران ارائه شود و البته اگر استراتژی درستی برای هر سه بازی در نظر داشته باشیم قطعاً می‌توانیم به صعود به دور بالاتر امیدوار شویم و برای اولین بار این اتفاق را تجربه کنیم. خوشبختانه هم بازیکنان با تجربه‌ای در تیم داریم هم سرمربی تیم مان از این نظر فردی باتجربه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *