بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

امیری و سید حسین به دردسر نیفتادند! + عکس

نشست خبری آرام سیدحسین حسینی و وحید امیری با خبرنگاران

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۲
نشست خبری آرام سیدحسین حسینی و وحید امیری با خبرنگاران

کنفرانس مطبوعاتی ملی‌پوشان فوتبال ایران قبل از شروع بازی‌های جام جهانی امروز با حضور سیدحسین حسینی و وحید امیری برگزار شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیدحسین حسینی و وحید امیری دو ملی‌پوش فوتبال ایران بدون سوال چالشی نشست خبری را به پایان رساندند.

به گزارش پارس فوتبال، کنفرانس مطبوعاتی ملی‌پوشان فوتبال ایران قبل از شروع بازی‌های جام جهانی امروز با حضور سیدحسین حسینی و وحید امیری برگزار شد که البته این دو بازیکن بدون سوال‌های حاشیه‌ای توسط خبرنگاران خارجی پاسخگوی آنها بودند.

طی دو روز اخیر علیرضا جهانبخش، علیرضا بیرانوند، کریم انصاری‌فرد و مرتضی پورعلی‌گنجی به‌صورت دو به دو در نشست‌های خبری ویژه جام جهانی شرکت کردند و یک سوال مشخص از هر چهار بازیکن پرسیده شده بود که آنها نیز واکنش مشابهی داشتند و پرسش‌های انجام شده توسط یک خبرنگار خارجی را حاشیه‌سازی به سود تیم ملی انگلیس عنوان کردند.

البته امروز در جریان نشست خبری وحید امیری و حسین حسینی خبری از سوال حاشیه‌ای نبود و آنها صرفا درباره شرایط خود، تیم ملی و رقابت حساس مقابل تیم ملی انگلیس به صحبت پرداختند و جوابگوی سوال خبرنگاران داخلی و خارجی بودند.

سالن کنفرانس در کمپ اختصاصی باشگاه الریان که برای مربیان و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران ایجاد شده، فردا احتمالا مهمان این نشست‌های ویژه نخواهد بود و کارلوس کی‌روش به همراه یکی از بازیکنان(احتمالا احسان حاج‌صفی) در کنفرانس خبری پیش از دیدار ایران و انگلیس، در یک محل دیگر حضور پیدا می‌کنند.

نشست خبری آرام سیدحسین حسینی و وحید امیری با خبرنگاران

نشست خبری آرام سیدحسین حسینی و وحید امیری با خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *