بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مدیسون، گریلیش و فودن مقابل ایران نیستند!

تحلیل خبرگزاری رویترز از شرایط تیم ملی انگلیس در آستانه دیدار با ایران

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۶:۲۰
تیم ملی انگلیس

خبرگزاری رویترز با انتشار گزارشی به تحلیل شرایط فعلی تیم ملی انگلیس پرداخت. این تیم دوشنبه باید به مصاف ایران برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خبرگزاری رویترز با انتشار گزارشی به تحلیل شرایط فعلی تیم ملی انگلیس پرداخت.

به گزارش پارس فوتبال ، انگلستان هیچ راهی بهتر از پشت سر گذاشتن ۶ مسابقه اخیر بدون کسب برد برای پایین آوردن سطح انتظارات در آستانه جام جهانی 2022 نداشت اما وقتی آن‌ها دوشنبه مقابل ایران به میدان بروند رویای یک ملت دوباره آغاز خواهد شد.

تیم ملی انگلیس زیر نظر ساوتگیت برای اولین بار پس از سال ۱۹۶۶ به کسب دو جام مهم نزدیک بود اما در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در نیمه نهایی ناکام ماند و در یورو ۲۰۲۰ در ضربات پنالتی فینال را به ایتالیا واگذار کرد.

حس ناامید کننده این است که آن موفقیت‌ها می‌توانست منجر به قهرمانی شود و با از دست دادن این فرصت‌ها دیگر امکان تکرار آن وجود ندارد اما برخلاف نتایج ناامید کننده اخیر، آن‌ها به عنوان یکی از تیم‌هایی که شانس زیادی برای قهرمانی در این جام دارند، وارد قطر شده‌اند.

برای این که این اتفاق رقم بخورد، به یک شروع عالی در گروه B مقابل ایران احتیاج است اما دست کم گرفتن تیمی که هدایت آن به عهده کارلوس کی‌روش است و در رده بیستم فیفا قرار دارد می‌تواند برای انگلیس خطرناک باشد.

در ۶ بازی لیگ ملت‌ها که بدون برد برای آن‌ها به پایان رسید، فقدان خلاقیت و گلزنی و همچنین بی‌نظمی در خط دفاعی بخصوص در باخت خانگی 0-4 مقابل مجارستان دیده می‌شد.

تساوی هیجان انگیز 3-3 مقابل آلمان در آخرین بازی پیش از آغاز جام‌جهانی امیدها را زنده کرد و به نظر می‌رسد ساوتگیت ترکیب کاملی را در اختیار دارد و می‌تواند در گروهی که ولز و آمریکا هم قرار دارند کنترل شرایط را در دست بگیرد.

برد فریدل دروازه‌بان سابق آمریکا درباره گروه B جام جهانی گفته بود:

اگر انگلیسی‌ها در هر ۳ بازی با تمرکز کامل به میدان بروند و از توانایی‌های خود بهره ببرند، می‌توانند در هر ۳ بازی پیروز شوند.

تیم ملی ایران یک‌ تیم با ساختار و منظم است و به راحتی در هم شکسته نخواهد شد. همچنین آن‌ها بازیکنان تکنیکی زیادی در تیم خود دارند.

فکر می‌کنم انگلستان برنده باشد اما نه به راحتی!

اکثریت طرفداران انگلیس به درستی ساوتگیت را ستایش می‌کنند اما کاسه صبر آن‌ها در حال لبریز شدن است.

تاکتیک‌های ساوتگیت غالبا محتاطانه است و گاهی کیفیت آن‌ها را پایین می‌آورد اما انتظار نمی‌رود سرمربی انگلیس در جدال با ایران بازیکنان با استعدادی چون مدیسون، گریلیش و فودن را در ترکیب اولیه قرار دهد.

بازیکنی که جایگاهش در تیم تضمین شده است کاپیتان و بهترین گلزن آ‌ن‌ها یعنی هری کین است. بازیکنی که در ۷۵ بازی خود با پیراهن انگلیس ۵۱ گل به ثمر رسانده و در جام جهانی گذشته کفش طلا را با ۶ گل کسب کرده است.
جود بلینگهام، هافبک ۱۹ ساله این تیم‌می‌تواند برگ برنده ساوتگیت در این جام باشد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *