بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام ساپینتو برای کریستیانو رونالدو

ساپینتو : دوره رونالدو تمام نشده است

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۳
ساپینتو : دوره رونالدو تمام نشده است

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال در مصاحبه‌ای به طرح نظرات و تحلیل‌های خود پیرامون وضعیت تیم ملی کشورش، کریستیانو رونالدو و عملکرد خود در تیم استقلال پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم فوتبال استقلال در مصاحبه با وبسایت “توتو مرکاتو” ابتدا تحلیل خود را درباره تیم ملی فوتبال پرتغال مطرح کرده و گفت:

“ما بازیکنان خوبی با ایده‌های مختلف برای بازی‌ها، بازیکنانی هم سطح چه در دفاع چه در خط میانی و چه در حمله داریم. فرناندو سانتوس، مربی تیم پرتغال در انتخاب بازیکنان اصلی کار سختی دارد. از طرف دیگر هم چند بازیکن قوی پرتغال از ترکیب خارج ماندند. که به عنوان مثال یکی از آن‌ها ژائو موتینیو است. پرتغالی‌ها همگی بسیار مثبت هستند و ما می‌توانیم تورنمنتی بزرگ را در قطر تجربه کنیم.

ساپینتو هم‌چنین پرتغال را یکی از شانس‌های قهرمان شدن در جام جهانی دانست و گفت:

بگذارید بگویم که امروز پرتغال جزو پنج شش تیمی که قادر به رقابت برای این عنوان هستند به حساب می‌آید. من واقعا امیدوارم کشورم بتواند در این راه موفق شود. واقعا شگفت‌انگیز خواهد بود که ما با کسب این عنوان تاریخ ساز شویم اما از طرف دیگر تیم‌های قوی زیادی هستند که در این مسیر باید شکست بدهیم. این رقابت برای همه سخت خواهد بود و طبق روال رقابت‌هایی از این دست، به کمی شانس هم نیاز است.

ساپینتو در پاسخ به این که آیا از نظر او دوران کریستیانو رونالدو به اتمام رسیده است؟ بیان کرد:

“خیر فکر نمی‌کنم دوره او تمام شده باشد. البته کریستیانو دیگر مثل قبل جوان نیست هنوز کیفیت، قدرت و تجربه لازم را برای مواجهه با چالش‌هایی در این سطح دارد. رونالدو در آستانه جام جهانی قطر انگیزه فراوانی داشته و می‌خواهد بار دیگر کشورش را به اوج برساند. ماه‌ها مشغول آماده‌سازی بوده و فکر می‌کنم در جام جهانی قله‌ را فتح کند.

سرمربی استقلال درباره جایگاه رافائل لیائو، مهاجم گران‌قیمت تیم آث میلان در تیم ملی پرتغال بیان کرد:

“لیائو یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان با استعداد پرتغال است، او کسی است که در آث میلان واقعا خوب عمل کرده و نشان داده که بازی به بازی عملکردی تعیین کننده دارد. من فکر می‌کنم او آینده خوبی در پیش روی خود دارد. او هم اکنون بازیکنی بسیار قدرتمند است اما پتانسیل این را دارد که حتی بهتر از این عمل کند.

ریکاردو ساپینتو هم‌چنین درباره عملکرد تیم باشگاه استقلال و تجربه کسب قهرمانی سوپرجام با این تیم گفت:

استقلال یک چالش خوب برای من است. من مربی تیمی با ۳۵ میلیون هوادار هستم و مهم‌ترین و محبوب‌ترین باشگاه در کل آسیا در شبکه‌های اجتماعی است.

او ادامه داد:

همه چیز در استقلال خوب پیش می‌رود ما در جدول امتیازات با دو امتیاز کم‌تر از تیم صدرنشین یعنی پرسپولیس در جایگاه دوم قرار داریم و اخیرا هم اولین سوپرجام تاریخ خود را کسب کردیم. من از عملکرد تیمم راضی بوده و می‌خواهم که تا آخر برای قهرمانی بجنگیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *