بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیش بینی جالب ژاوی از سرنوشت قطر در جام جهانی

ژاوی : قطر شگفتی‌ساز جام جهانی خواهد شد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۴
ژاوی

ژاوی سرمربی آبی اناری‌ها مدعی شده که تیم ملی قطر فرصت خوبی برای خودنمایی در این رقابت‌ها دارد و می توانند در جام جهانی 2022 تبدیل به پدیده شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ژاوی سرمربی آبی اناری‌ها مدعی شده که تیم ملی قطر فرصت خوبی برای خودنمایی در این رقابت‌ها دارد و می توانند در جام جهانی 2022 تبدیل به پدیده شود.

به گزارش پارس فوتبال، سرمربی فعلی بارسلونا پس از بازنشستگی در نیوکمپ، راهی قطر شد تا اواخر دوران فوتبالیِ خود را در خاورمیانه و کشور قطر بگذراند. ژاوی در سال 2015 به مدت 4 سال برای باشگاه السد قطر بازی کرد و سپس در همان تیم دوران مربیگری خود را آغاز کرد. دوران مربیگری ژاوی در السد کاملا چشمگیر بود، به طوری که در دو سال حضورش روی نیمکت این تیم، توانست دو بار فاتح لیگ ستارگان قطر شود.

حالا سرمربی کاتالان ها که شناخت خوبی از کشور میزبان جام جهانی و همچنین تیم ملی فوتبال این کشور دارد از شانس خوب قطر در این تورنمنت صحبت کرده و مدعی شده که کشور میزبان قابلیت پدیده شدن در این جام را خواهد داشت.

ژاوی در این باره گفت:

قطر علاوه بر اینکه می تواند از شرایط میزبانی خود استفاده کند، بلکه واقعاً می تواند شگفتی‌ساز مسابقات هم باشد. من بابت دوران بازی و مربیگری ام در السد احساس افتخار می کنم. به نظرم رفتن به دوحه اتفاق خوبی برای من و خانواده‌ام بود.

ژاوی همچنین در مورد چگونگی رشد فوتبال در قطر و زنده شدن فرهنگ فوتبال در خاورمیانه افزود:

فوتبال در قطر پیشرفت زیادی کرده است. پروژه جام جهانی نه تنها در زیرساخت ها، بلکه در جزئیات داخل زمین نیز پیشرفت هایی را به ارمغان آورده است. امروز قطر یک تیم ملی دارد که می تواند در معتبرترین عرصه فوتبالی جهان رقابت کند. آنها قادر به رقابت هستند و حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

قطر به عنوان کشور میزبان، روز یکشنبه مقابل اکوادور جام جهانی را افتتاح خواهد کرد و دیگر تیم های حاضر در این گروه، هلند و سنگال هستند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *