بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازگشت خارجی‌ها به جمع شاگردان رحمتی + عکس

بازگشت والنتینو یوئل و هانسل زاپاتا به تمرینات تیم آلومینیوم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ | ۹:۱۷
بازگشت والنتینو یوئل و هانسل زاپاتا به تمرینات تیم آلومینیوم

تمرینات آلومینیوم در حالی پس از وقفه دو هفته‌ای در اراک آغاز شده بود که دو بازیکن خارجی این تیم در تمرینات حضور نداشتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دو بازیکن خارجی آلومینیوم به تمرینات این تیم در اراک اضافه شدند.

به گزارش پارس فوتبال، تمرینات تیم فوتبال آلومینیوم در حالی پس از وقفه دو هفته‌ای از روز شنبه بیست و یکم آبان‌ماه در اراک آغاز شده بود که دو بازیکن خارجی این تیم در تمرینات حضور نداشتند ولی این دو نفر دوباره به جمع شاگردان سید مهدی رحمتی اضافه شدند.

والنتینو یوئل و هانسل زاپاتا که در ابتدای فصل به آلومینیوم اراک اضافه شدند و از همان هفته اول برای این تیم به میدان رفتند، حالا دوباره با حضور در تمرینات ایرالکو کارشان را دنبال کردند.

این دو بازیکن خارجی که توانستند عملکرد خوبی در ترکیب آلومینیوم داشته باشند، دیرتر از سایر بازیکنان این تیم به تعطیلات رفته بودند و پس از پنج روز سپری شدن از تمرینات، روز پنج‌شنبه دوباره در جمع شاگردان رحمتی تمرین کردند.

بازگشت والنتینو یوئل و هانسل زاپاتا به تمرینات تیم آلومینیوم

آلومینیوم اراک که با ۶ مسابقه شکست‌ناپذیری پیاپی، برتری پُر گل مقابل نساجی مازندران با گلزنی زاپاتا و قرار گرفتن در رده پنجم جدول لیگ برتر به تعطیلات رفت، طی یک هفته اخیر تمرینات‌اش را با حضور تمام بازیکنان پشت سر گذاشته و رحمتی امیدوار است تیمش همین روند را با شروع دوباره لیگ برتر ادامه بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *