بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جهانبخش: شادی گل یک موضوع شخصی است

صحبت های جالب علیرضا جهانبخش در نشست خبری امروز تیم ملی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۵
صحبت های جالب علیرضا جهانبخش در نشست خبری امروز تیم ملی

قبل از تمرین امروز تیم ملی، علیرضا جهانبخش و علیرضا بیرانوند حدود ۲۰ دقیقه پاسخگوی سوالات خبرنگاران ایران و خارجی بودند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا جهانبخش با حضور در کنفرانس مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران ایرانی و خارجی حاضر، پاسخ داد.

به گزارش پارس فوتبال، قبل از تمرین امروز تیم ملی، علیرضا جهانبخش و علیرضا بیرانوند حدود ۲۰ دقیقه پاسخگوی سوالات خبرنگاران ایران و خارجی بودند.

کنفرانسی که بیشتر به صحبت‌های علیرضا جهانبخش اختصاص یافت و او با آرامشی خاص درباره شرایط تیم ملی و هم‌چنین دیگر مسائل صحبت کرد.

کاپیتان تیم ملی در ابتدای صحبت خود گفت:

خوشحالم اینجا و بین خبرنگاران هستم. قطعا برای ما به عنوان تیم ملی ایران آمدن به جام جهانی یک افتخار بسیار بزرگی است. همیشه سعی کردیم با تلاش به این مهم دست پیدا کنیم. در دو دوره قبل شرایط خیلی خوبی داشتیم. در این دوره همگی آماده هستیم تورنمنت خوبی داشته باشیم. از میزبانی کشور قطر تشکر می‌کنم. تا الان همه چیز خیلی خوب بوده است. بازی دوستانه‌ای که دیروز انجام دادیم می‌تواند کمک خوبی در راه آماده سازی ما باشد.

وی در ادامه گفت:

تیم آماده است. مدت کوتاهی برای آماده‌سازی وجود داشت اما تمام بازیکنان تلاش می‌کنند تا بتوانند تاثیرگذار باشند و آمادگی مناسبی برای موفقیت داشته باشند. امیدوارم بتوانیم این کیفیتی که تیم دارد را در مسابقات هم‌ به نمایش بگذاریم تا بتوانیم باعث افتخار و شادی مردم ایران شویم.

علیرضا جهانبخش سپس در واکنش به سوالی که از او در رابطه با شرایط‌ بازی با انگلیس با توجه به سابقه حضور در لیگ جزیره پرسیده بود، گفت:

قطعا تجربه بسیار خوب و زیادی را از لحظات حضور در انگلیس به دست آوردم. از نظر ذهنیت، سبک بازی و هدفشان شناخت خوبی پیدا کرده‌ام. این می‌تواند متفاوت باشد نسبت به صحبت‌هایی که افراد مختلف در مورد انگلیس انجام داده‌اند و من این را از نزدیک حس کرده‌ام و دیده‌ام. شناختی که به تاکتیک و مسائل ذهنی دارم قطعا می‌تواند کمک کند و من سعی کردم آن را به تیم و بازیکنان انتقال دهم. در کل همه مسابقات برای ما یک نوع است و باید بهترین عملکرد را داشته باشیم.

*سوال بعدی از جهانبخش را خبرنگاری انگلیسی زبان پرسید. او گفت کارشناسان خارجی و آن‌هایی که خارج از آسیا هستند، معتقدند در این دوره هیچ یک از تیم‌های آسیایی توانایی صعود از گروه خود را ندارد. آیا این صحبت‌ها به شما انگیزه‌ای مضاعف برای موفقیت می‌دهد؟ وی در پاسخ گفت:

من از سال ۲۰۱۲ که به تیم ملی دعوت شدم با تیم‌های مختلفی در آسیا بازی کرده‌ایم. در هر دوره تیم‌های آسیایی عملکرد بهتری داشتند. ۲۰۱۴ عملکر‌د خوبی داشتند و در ۲۰۱۸ خیلی بهتر شد. ما خودمان شانس بسیار خوبی داشتیم که به دور بعد صعود کنیم. در گروه سختی بودیم. در این سال‌ها فوتبال آسیا پیشرفت خوبی داشته است. بازیکنانی که از این قاره در اروپا بازی می‌کنند باعث می‌شود که تیم‌های ملی شرایط بهتری داشته باشند. از طرف دیگر این ذهنیت در فوتبال دنیا برای آسیا وجود دارد و این صد در صد برای بازیکنان انگیزه می‌شود تا نشان دهیم تیم‌ خوبی دارد. ما تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و امیدوارم این مرتبه تیم‌های آسیایی همه به دور بعد صعود کنند و این می‌تواند به فوتبال آسیا کمک کند.

*در انتها خبرنگاری انگلیسی زبان درباره شرایط حاکم بر کشور و نظر بازیکنان در این مورد سوال پرسید. سوالی که دو بخش داشت و در ادامه از کاپیتان تیم پرسیده شد آیا بعد از گل شادی انجام می‌دهید و سرود ملی را در ابتدای بازی می‌خوانید؟ جهانبخش پاسخ او را به زبان انگلیسی داد که آرین قاسمی آن را به فارسی ترجمه کرد و گفت:

من فکر می‌کنم شما که سوال پرسیدید از رسانه‌های انگلیسی هستید و شاید چون هم‌گروه هستیم این سوال را پرسیدید وگرنه این سوال پرسیده نمی‌شد. تمام تمرکز من و هم‌تیمی‌های من این است که موفق باشیم. از بچگی عاشق این بودیم که پیراهن تیم ملی را بر تن کنیم و آمادگی این را داریم و هدف ما این است به پیراهن تیم ملی احترام بگذاریم. ما با یکی از بزرگترین بازی‌های خودمان فاصله کمی داریم و تمام تمرکزمان را بر روی این مسئله گذاشته‌ایم باعث خوشحالی و افتخار مردم باشیم. شما راجع به شادی بعد از گل پرسیدید؛ این یک مسئله شخصی است و هر بازیکنی شادی متفاوتی دارد. تمام تمرکز ما بر روی این است که بازی بسیار خوبی انجام دهیم و سعی کنیم بهترین عملکرد را برای مردم و‌ شادی آن‌ها داشته باشیم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *