بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمایت جالب انکونکو از کاماوینگا پس از مصدومیت بدهنگام + عکس

کریستوفر انکونکو : متاسفانه جام جهانی را از دست دادم ؛ لطفا به کاماوینگا توهین نکنید

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۶
کریستوفر انکونکو

کریستوفر انکونکو ستاره تیم ملی فرانسه که به خاطر مصدومیت جام جهانی را از دست داد، درخواست کرد تا توهین ها به کاماوینگا متوقف شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریستوفر انکونکو ستاره تیم ملی فرانسه که به خاطر برخورد با ادوارد کاماوینگا در تمرین، جام جهانی را از دست داد، درخواست کرد تا توهین ها به کاماوینگا متوقف شود.

به گزارش “ورزش سه”، دو روز پیش کریستوفر انکونکو به دلیل مصدومیت از حضور در جام جهانی محروم شد. این بازیکن در جریان تمرین روز سه‌شنبه تیم ملی فرانسه از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و کادر پزشکی این تیم اعلام کرد که او شرایط ادامه حضور در فهرست این تیم برای جام جهانی را نخواهد داشت.

این خبر بدی برای دیدیه دشان در آستانه پرواز تیمش از پاریس به مقصد دوحه بود اما او تصمیم گرفت که بلافاصله از کولو موانی برای حضور در این فهرست و پر کردن جای خالی انکونکو دعوت کند.

دلیل مصدومیت انکونکو برخورد با ادواردو کاماوینگا در بازی تمرینی بود. بازیکن جوان رئال بر سر تصاحب توپ پای انکونکو را لگد کرد و باعث شد او جام جهانی را از دست بدهد. طبق ادعای اکیپ، پس از این اتفاق ناخواسته، کاماوینگا پیام‌های تهدیدآمیز و نژادپرستانه زیادی دریافت کرده است. زیر آخرین پست اینستاگرام کاماوینگا تعداد این پیام ها به قدری زیاد است که باعث نگرانی او و مسئولان تیم ملی فرانسه نیز شده است. برخی او را تهدید به مرگ نیز کرده اند.

کریستوفر انکونکو

انکونکو در واکنش به این اتفاق در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

پس از تست های پزشکی مشخص شد که باید اردوی تیم ملی را ترک کنم و جام جهانی را از دست خواهم داد. از حالا با یک هدف یعنی بازگشت قدرتمندانه‌تر تمرین خواهم کرد. می خواهم اینجا از هم تیمی ام ادواردو کاماوینگا بگویم. به خاطر اتفاقی که برایم رخ داد، به او توهین‌های غیرمنصفانه‌ای می شود، در حالی که جام جهانی باید بهانه ای باشد برای اتحاد یک ملت و دودستگی قابل قبول نیست. تشکر از همه به خاطر حمایت‌های‌شان.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *