بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار ترسناک اسطوره پرسپولیس به یحیی گل محمدی

اسماعیل حلالی : پس از جام جهانی هم تیمی برنده خواهد بود که بتواند شرایطش را سریع‌تر به شکل مطلوب برساند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰
اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس گفت : در بازی‌ های پس از جام جهانی هم تیمی برنده خواهد بود که بتواند شرایطش را سریع‌تر به شکل مطلوب برساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس از راه سخت دو تیم سرخابی و سایر تیم‌ها بعد از تعطیلات طولانی برای بازسازی بدنی و تاکتیکی می‌گوید و از بازی حساس دربی صحبت می‌کند. هافبکی که در آخرین لحظات از لیست تیم ملی پیش از مسابقات حساس جام جهانی باز ماند.

از بازی با انگلیس صحبت کنیم. به لحاظ منطق فوتبالی شانس شکست این غول فوتبالی را داریم؟

اتفاقاً من معتقدم تیم ملی ما بهترین بازی‌اش را مقابل انگلیس برگزار خواهد کرد چون انگیزه بازیکنان خیلی زیاد است و زمان زیادی است که شرایط را می‌سنجند. از سوی دیگر معتقدم که برگ برنده ما بازی مقابل انگلیس است. این اولین دیدار و به نوعی مهم‌ترین بازی ماست و به نوعی برگ برنده ما بازی با انگلیس است چون بازیکنان انگیزه متفاوتی دارند. اگر تیم ما مقابل انگلیس به معنای واقعی یک تیم باشد قادر هستیم خیلی از ضعف‌هایمان را پوشش دهیم. از سوی دیگر معتقدم جام جهانی بیست و دوم جام شگفتی‌هاست و احساسم این است که این جام، جامی نیست که نتایجش روی کاغذ نوشته شده باشد و اتفاقاتی در بازی‌ها خواهد افتاد.

برگزاری بازی‌ها در قطر هم شانس بزرگی برای ماست تا از این موضوع نهایت بهره را ببریم.

دقیقاً به نکته خوبی اشاره کردید چون آب و هوای این کشور خیلی نزدیک به کشور ماست. مضاف بر اینکه چند بازیکن‌مان هم در قطر بازی کرده‌اند و در شرایط روحی روانی خوبی قرار دارند. وقتی همه اینها را در کنار هم قرار می‌دهیم از اقبال خوبمان برای بازی‌ها حرف می‌زنیم. جدا از این تیم ما با کی‌روش زیاد کار کرده است و با پلن‌های مختلف این مربی حتماً حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت و شکل تیمی مطلوبی خواهیم داشت. از سوی دیگر همه می‌گویند تیم ما بازنده خواهد بود به همین دلیل چیزی را از دست نخواهیم داد و برای پیروزی با شرایط روحی خیلی بالا تلاش می‌کنیم.

یکی از فوتبالیست‌های سابق تیم ملی انگلیس هم در اظهار نظری گفته تیم‌های آسیایی در گروه‌هایشان چهارم خواهند شد!

ما با بازی‌مان قدرتمان را نشان خواهیم داد و این نفرات هم نظرات شخصی خودشان را گفته‌اند. زمانی که خود من بازی می‌کردم تیم حریف هر چه قوی‌تر بود بهتر بازی می‌کردم و انگیزه بیشتری داشتم. از سوی دیگر معتقدم حرف‌های قبل و بعد از بازی بیهوده است.

اما به بازی ایران و انگلیس جنبه‌های دیگری جز ابعاد ورزشی داده‌اند.

واقعاً آدم سیاسی نیستم اما ما همیشه وقتی پای بازی با امریکا و انگلیس به میان آمده موضع‌مان به گونه‌ای شده که به‌دلیل مشکلات زیادی که وجود داشته و دارد باید این تیم‌ها را می‌بردیم یا مقابل‌شان بهترین نمایش را ارائه می‌دادیم و قدر مسلم هیچ ایرانی دوست ندارد که تیم ملی کشورش مقابل این دو تیم بازنده باشد. من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

خود شما هم شانس بازی مقابل امریکا را داشتید اما آن را از دست دادید.

بله من جزو آخرین بازیکنانی بودم که قبل از جام جهانی ۹۸ فرانسه شانس بازی را از دست دادم و قسمت نشد در آن بازی تاریخی که مقابل امریکا بازی کردیم و پیروز شدیم حضور داشته باشم اما بعد از جام جهانی ۹۸ در تورنمنتی که به امریکا رفتیم من بهترین بازی‌ام را مقابل مکزیک ارائه دادم و یکی از بهترین بازیکنان آن بازی و تورنمنت بودم. با اکوادور هم بازی کردیم. بعد از آن با امریکا در کشور خودش بازی کردیم و با این تیم که ستاره‌های خوبی هم در ترکیبش داشت به نتیجه تساوی رسیدیم و از این کشور با سربلندی به ایران بازگشتیم.

فکر نمی‌کنید جدا از بازی با انگلیس تیم ما می‌تواند مقابل امریکا و ولز بازی پایاپای یا حتی برتری را ارائه دهد؟

تیم ملی ما در حال حاضر ۱۶ لژیونر دارد در حالی که در جام جهانی ۹۸ که می‌خواستیم با امریکا بازی کنیم دو سه لژیونر بیشتر نبودند. از این رو احساسم این است که ما مقابل امریکا و ولز بازی پایاپایی خواهیم داشت. این دیدار برای کسب نتیجه برای تیم‌ها حکم استفاده از موقعیت‌ها را خواهد داشت به همین دلیل ما نمی‌توانیم بگوییم که از ولز و امریکا قوی‌تریم یا از این دو تیم ضعیف‌تریم و با این دو تیم در یک سطح قرار داریم.

آقای اسماعیل حلالی به نظر برای صعود خوشبین هستید؟

بله صددرصد خوشبینم و معتقدم که تیم ما می‌تواند به دور بعد صعود کند.

با وجود حمایت‌هایی که شده بعضی فشارها هم روی تیم ملی ما وجود داشته!

فرد سیاسی نیستم و خودم بازیکن ملی بودم از این رو عرق و تعصب خاصی به تیم ملی کشورم دارم و معتقدم تیم ملی ایران نماینده بیش از هشتاد میلیون ایرانی است. من هم ایرانی هستم و خودم چون بازیکن تیم ملی بودم به نوعی با تمام وجودم شرایط تیم ملی را لمس کردم. از این‌رو با همه وجودم می‌خواهم که تیم ملی کشورم برنده شود اما مسائل ورزشی را هیچ زمان با مسائل سیاسی، یکی نکردم و نگاهم این بوده که تیم ملی کشورم تحت هر شرایطی پیروز شده و افتخار کسب کند و موجب خوشحالی مردم ایران شود.

از تیم ملی جدا شویم و به تیم پرسپولیس برسیم بازی دربی بعد از تعطیلات طولانی چه خواهد شد؟

تعطیلی لیگ را به هیچ عنوان مناسب نمی‌دانم چون بازی‌های داخلی ما مدت طولانی تعطیل خواهد شد و به نظرم نباید لیگ را به‌مدت طولانی آن هم به خاطر یک بازی و تعداد کمی بازیکن داخلی که در اختیار کی‌روش بودند تعطیل می‌کردیم و فکر می‌کنم با شرایط مسابقه به استقبال بازی‌های جام جهانی می‌رفتیم بهتر بود و لیگ ما هم شرایط بهتری پیدا می‌کرد و تیم‌های باشگاهی و لیگ ما هم کمتر آسیب می‌دیدند. این در حالی است که تیم‌های ما بعد از جام جهانی بعد از چهل روز باید وارد بازی‌های لیگ شوند که این مسأله واقعاً شرایط سختی را برای لیگ ما به وجود خواهد آورد. دربی هم متأثر از این مسائل خوب از آب در نمی‌آید مگر آنکه در جام جهانی نتیجه بگیریم در این صورت می‌توانیم شرایط را به سود خودمان درآوریم.

در بازی‌های سخت باقیمانده نیم فصل دوم چه شرایطی کسب خواهیم کرد؟

من از این می‌ترسم که نتوانیم تیم را به شکل خوبی برسانیم. بازیکنان پرسپولیس هم شکل ایده‌آلی نداشتند و در بعضی از بازی‌ها با مشکل مواجه می‌شدیم و پلن خوبی نداشتیم. در بازی‌های بعد از جام جهانی هم تیمی برنده خواهد بود که بتواند شرایطش را سریع‌تر به شکل مطلوب برساند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *