بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اقدام مشکوک در اودترافورد ؛ جدایی رونالدو از منچستر رسما استارت خورد؟ + عکس

برداشتن پوستر کریستیانو رونالدو از مقابل دیوار ورزشگاه اولدترافورد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۷
برداشتن پوستر کریستیانو رونالدو از مقابل دیوار ورزشگاه اولدترافورد

باشگاه منچستریونایتد در روز انتشار مصاحبه جنجالی کریستیانو رونالدو با پیرس مورگان، تصویر او را از پوستر ورزشگاه اولدترافورد پایین کشید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه منچستریونایتد در روز انتشار مصاحبه جنجالی کریستیانو رونالدو با پیرس مورگان، تصویر او را از پوستر ورزشگاه اولدترافورد پایین کشید.

به گزارش پارس فوتبال، ساعاتی پیش، ویدیویی در فضای مجازی به سرعت وایرال شد که نشان می دهد شیاطین سرخ، پاسخ گفتگوی تند فوق ستاره پرتغالی را داده اند. در واقع می توان گفت که منچستریونایتد به دلیل مصاحبه توفانی کریستیانو رونالدو با پیرس مورگان، که در آن او چندین جنبه از باشگاه را به باد انتقاد گرفته بود، اقدامی تلافی جویانه را انجام داد. مصاحبه ای که قرار است قسمت نخست آن، همین امشب پخش شود!

در ویدیوهایی که از مقابل استادیوم اولدترافورد منتشر شده، کارگران در حال پاره کردن یک پوستر بزرگ با تصویر رونالدو، در بخش بیرونی ورزشگاه خانگی یونایتد دیده شده اند که گمانه زنی های نقل و انتقالات زمستانی و جدایی CR7 را بیشتر برانگیخته است.

اکسپرس در گزارشی در این خصوص نوشته است:

این بازیکن 37 ساله با حضور در برنامه “پیرس مورگان بدون سانسور”، یک اقدام تهاجمی را برای ترک یونایتد آغاز کرد تا خشم فروخورده خود را بر سر باشگاه خالی کند. او مدعی شد که خانواده گیلزر به موفقیت ورزشی اهمیتی نمی‌دهند و اعتراف کرد که به اریک تن هاخ احترام نمی‌گذارد چرا که سرمربی یونایتد به او احترام نمی گذارد.

روز دوشنبه، این باشگاه بیانیه صادر کرد که در آن آمده است:

منچستریونایتد به پوشش رسانه ای در مورد مصاحبه کریستیانو رونالدو توجه می کند. باشگاه پس از مشخص شدن کامل حقایق پاسخ خود را بررسی خواهد کرد. تمرکز ما بر آماده شدن برای نیم فصل دوم و ادامه حرکت، اعتقاد و اتحاد بین بازیکنان، مدیریت، کادرفنی و هواداران است.

و اکنون ظاهرا شیاطین سرخ با حذف تصویر فوق ستاره از دید عموم در اولدترافورد، اقدامی را علیه بازیکن ملی پوش پرتغالی آغاز کرده اند. در این پوستر، رونالدو در حال تبلیغ برای یکی از طرح های شرکت آدیداس بود، اما بعدازظهر چهارشنبه، کارگرانی دیده شدند که این پوستر را از دیوارهای استادیوم جدا کردند.

برداشتن پوستر کریستیانو رونالدو از مقابل دیوار ورزشگاه اولدترافورد

برداشتن پوستر کریستیانو رونالدو از مقابل دیوار ورزشگاه اولدترافورد

به گزارش ESPN، رختکن منچستر پس از این مصاحبه، مطمئن است که رونالدو دیگر برای یونایتد بازی نخواهد کرد. گفته می شود که تن هاخ از حمله لفظی فوق ستاره پرتغالی ناامید شده است و به جوئل گلیزر، مدیر اجرایی تیم، ریچارد آرنولد و مدیر ورزشی جان مورتو گفته است که می خواهد رونالدو، باشگاه را ترک کند.

اما از سوی دیگر، رسانه منچستر اونینگ نیوز مدعی شده که از قبل نیز قرار بوده است این پوستر کنده شود. این وب سایت در خبری نوشته است:

منچستریونایتد یک نقاشی دیواری بزرگ از کریستیانو رونالدو را از جلوی اولدترافورد حذف کرد تا بتوان آن را با نشان جام جهانی راگبی، جایگزین کرد.

در روزی که اولین قسمت از مصاحبه جنجالی رونالدو با پیرس مورگان پخش می‌شود، پوستر رونالدو کنده شد. اما مشخص است که پوستر از قبل قرار بود این هفته حذف شود. زیرا ورزشگاه، میزبان فینال جام جهانی لیگ راگبی مردان و زنان در روز شنبه است.

تصاویر پوستر در حال پاره شدن رونالدو، پس از اینکه مشخص شد او مصاحبه ای تحریک آمیز با پیرس مورگان انجام داده است، توجه ها را به خود جلب کرده است. مصاحبه ای که به طور کامل در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شب از تلویزیون TalkTV پخش خواهد شد. اولین کلیپ های این مصاحبه یکشنبه شب در شبکه های اجتماعی منتشر شد و در آن رونالدو باشگاه را به “خیانت به او” متهم کرد و گفت که برای اریک تن هاخ احترامی قائل نیست.

رونالدو هم اکنون به همراه هم تیمی های پرتغالی خود، برای آغاز رقابت های جام جهانی آماده می شود. باید دید سرانجام و پس از رقابت های جام جهانی، چه سرنوشتی در انتظار CR7 خواهد بود. بازگشت او به اولدترافورد کمی بعید به نظر می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *