بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری ستاره جوان و آینده دار تیم ملی درباره حسرت بزرگ کی روش

سینا عبداللهی بازیکن تیم ملی امید : کی روش گفت کاش دوماه زودتر پیدایتان می‌کردم

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ | ۸:۰۰
حضور فعال کارلوس کی روش در تمرین تیم ملی

سینا عبداللهی بازیکن تیم ملی امید پس از حضور خود در اردوی ملی‌پوشان بزرگسال مدعی شد که کارلوس کی روش گفت کاش دوماه زودتر شما بازیکنان جوان و آینده دار ایران پیدایتان می‌کردم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازیکن تیم فوتبال امید ایران که یکی از نفرات حاضر در اردوی تیم ملی بزرگسالان پیش از اعزام به جام جهانی قطر بود، گفت که کارلوس‌ کی‌روش نکات آموزنده‌ای به ما یاد داد.

کاروان تیم ملی فوتبال ایران پس از اردوی هفتگی نزدیک به ۴۰ روز اخیر خود با بازیکنان شاغل در لیگ برتر ایران راهی قطر شد تا تمرینات خود را در کنار لژیونرهایی که مستقیم وارد دوحه شده‌اند برگزار کند.

کارلوس کی روش در اردوهای ارزیابی فنی هفتگی خود به دلیل کمبود بازیکن بزرگسال تصمیم گرفت بازیکنان رده امید را نیز تمرین دهد. اردوی مشترک با آینده سازان فوتبال ایران باعث شد تا آنها روزهای متفاوتی را با مرد پرتغالی تجربه کنند.

سینا عبدالهی بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان یکی از همان نفراتی بود که کی روش توجه زیادی در تمرینات به او داشت. عبدالهی همراه با آریا برزگر، امیرعلی صادقی و… توجه کی روش را به خود جلب کردند اما بازی در جام جهانی ۲۰۲۲ مجالی برای بی تجربه‌ها نیست تا کی روش از وجود آنها صرفاً برای اجرای تمرینات تاکتیکی استفاده کند.

عبدالهی درباره جزئیات اردوی مشترک با تیم ملی بزرگسالان که باید کمتر از یک هفته دیگر مقابل انگلیس، آمریکا ولز در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ بازی کند را به همراه اخلاق‌های خاص کی روش بیان کرد.

بازیکن تیم فوتبال امید ایران گفت:

پس از حضور در تیم جوانان به دعوت مهدی مهدوی کیا به تیم امید آمدم. دو سال پیش بود که با او کار را شروع کردم. مربی حرفه‌ای نگاه حرفه‌ای هم دارد. در مسابقات مقدماتی تاجیکستان حضور داشتم و تقریباً در تمامی اردوها بودم تا اینکه آقای کی روش مجوز حضور در تمرینات بزرگسالان را با تأیید مربیان امید داد.

او درباره شخصیت کی روش در جریان تمرینات یک ماه اخیر تصریح کرد:

واقعاً آقای کی روش نیاز به تعریف امثال من ندارد. او شخصیت بسیار حرفه‌ای و نظم ویژه‌ای دارد. کی روش نکات آموزنده‌ای به ما یاد داد. شاید خیلی‌ها فکر می‌کردند نکات آموزشی که می‌گوید ساده است اما همان صحبت‌ها بسیار سازنده و در عین حال پیچیده بود.

بازیکن تیم ملی فوتبال امید خاطرنشان کرد:

مثلاً کی روش جانمایی بازیکن در زمین را ترسیم می‌کرد و اجازه می‌داد گزینه پاس بیشتری داشته باشیم. نگاه او به ساده‌ترین مسائل فنی، کمک زیادی به ما کرد. مطمئن هستم نوع نگاه امثال من از این به بعد تغییر خواهد کرد یعنی ساده ولی دقیق بازی می‌کنیم.

عبدالهی ادامه داد:

آقای کی روش صحبت‌های انگیزشی زیادی داشت. سرمربی تیم ملی ایران بسیار از ما تعریف می‌کرد. یک بار از طریق مترجم به من گفت “ای کاش دو ماه پیش شماها را می‌شناختم؛ جام جهانی بعدی برای شماست و مطمئنم که خیلی پیشرفت می‌کنید. همین روند را با تمرکز روی اصول فوتبال ادامه دهید. “

وی درباره توصیه‌های ملی پوشان بزرگسال که در اردو بودند گفت:

خدا را شکر شرایط خیلی خوبی بود. بازیکنان بزرگی داریم. مرتضی پورعلی گنجی واقعاً نشان داد چقدر بزرگوارانه برخورد می‌کند. من بیشتر با مدافعان تیم ملی ایران در ارتباط بودم و آنها خیلی خوب راهنمایی می‌کردند. امید ابراهیمی هم خیلی نکات زیادی می‌گفت که متأسفانه دچار مصدومیت شد. او یک رهبر فنی در زمین است.

بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان تصریح کرد:

تیم ملی یکدستی داشتیم. فرماندهی کی روش فوق العاده بود. همه می‌دانستند هر لحظه از تمرین چقدر اهمیت دارد. امیدوار هستیم بتوانیم در جام جهانی نتایج خوبی بگیریم. وقتی با آنها تمرین می‌کردیم متوجه اهمیت جزئیات می‌شدیم. شوخی سر جای خود بود و تمرین کردن مهم‌ترین نکته در طول همان دقایق بود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *