بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کاپیتان استقلال ستاره ناکام کی روش در دیدار تدارکاتی تیم ملی

دو گل خورده تیم ملی ایران مقابل تونس توسط سید حسین حسینی

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ | ۲۲:۳۸
سید حسین حسینی

سید حسین حسینی امروز در جدال با تونس پس از ورود به زمین دو بار دروازه‌اش را باز شده دید و نتوانست مثل دو بازی ملی اخیرش کلین‌شیت کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سید حسین حسینی چهار سال پس از اینکه با نظر کارلوس کی‌روش در مسابقه تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل ترینیداد و توباگو به میدان رفته بود، فرصت حضور ثابت در دیدار دوستانه حساس برابر سنگال را به دست آورد و پس از آن هم دو بازی ملی دیگر را انجام داد که آخرین آن، امروز در جدال با تونس رقم خورد.
حسین حسینی پس از اینکه با حضور دوباره کی‌روش در دو دیدار مقابل سنگال(ثابت) و نیکاراگوئه(تعویضی) به زمین رفته و دروازه‌اش را بسته نگه داشته بود، امروز شرایط متفاوتی نسبت به دو بازی قبلی برابر تونس داشت و با ناکامی در ثبت کلین‌شیت آخرین مسابقه قبل از جام جهانی را به پایان رساند.
دروازه‌بان استقلال که از دقیقه ۶۰ دیدار تدارکاتی امروز تیم ملی مقابل تونس جانشین علیرضا بیرانوند شده بود، دو دقیقه بعد از ورود به زمین با ضربه پنالتی حریف تیم ملی ایران مواجه شد که نتوانست دروازه‌اش را در این تقابل رودررو بسته نگه دارد.
حسینی که در دیدار تدارکاتی مقابل سنگال نمایش خوبی داشت و توانست دروازه‌اش را برابر ستاره‌های این تیم بسته نگه دارد و مقابل نیکاراگوئه هم دو واکنش تاثیرگذار در روند مسابقه داشت، امروز در جدال با تونس دو بار دروازه‌اش را باز شده دید و نتوانست مثل دو بازی ملی اخیرش کلین‌شیت کند.
با وجود شرایطی که حسینی در این مسابقه داشت و شماره پیراهن ۲۴ که در جام جهانی برای او انتخاب شده، به نظر می‌رسد او گلر دوم تیم ملی ایران در قطر باشد و جلوتر از سید پیام نیازمند و امیر عابدزاده است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *