بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حسرت مانچینی از بدشانسی ایتالیا در راه صعود به جام جهانی

مانچینی : از روی بدشانسی این اتفاق برای ما افتاد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ | ۱۸:۵۷
مانچینی : از روی بدشانسی این اتفاق برای ما افتاد

سرمربی تیم ملی ایتالیا با یادآوری خاطره شکست تیمش در مقدماتی جام جهانی از تیم ملی مقدونیه، نسبت به ناکام ماندن این تیم قدرتمند در شرکت در رقابت‌های جام جهانی افسوس خورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از پایگاه اینترنتی “بی ساکر”، روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا ادعا کرد، بدشانسی باعث حضور نیافتن این تیم در رقابت‌های جام جهانی شد و شکست خوردن ایتالیا از تیم مقدونیه شمالی را که مانع از راه یافتن ایتالیا به جام جهانی شد یک اتفاق “مسخره” خواند.

لاجوردی‌پوشان ایتالیا ماه مارس در رقابت پلی-آف مقدماتی جام جهانی در شهر پالرمو در برابر مقدونیه شمالی به لطف یک حمله دیرهنگام آلکساندر ترایکوفسکی با نتیجه یک بر صفر باخت و از راهیابی به رقابت نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باز ماند.

هر چند ایتالیا در بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ که از هفته آینده آغاز می‌شود حضور ندارد اما مانچینی، سرمربی این تیم شکست از مقدونیه شمالی را که از دید خیلی‌ها به عنوان یک ناکامی بزرگ تلقی شد ناشی از بدشانسی دانست.

سرمربی ایتالیا در نشست خبری قبل از دو بازی دوستانه تیمش با آلبانی و اتریش به ترتیب در روزهای چهارشنبه و یکشنبه آینده در آستانه رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۴ گفت:

“مسابقه با مقدونیه یک مسابقه مسخره بود که به اعتقاد من هر ۱۰۰ سال یک بار ممکن است رخ دهد و از روی بدشانسی این اتفاق برای ما افتاد.”

 

ایتالیا از مارس ۲۰۲۳ در گروه C انتخابی یورو ۲۰۲۴ با انگلیس، اوکراین و مالت بازی خواهد داشت.

مانچینی بیان کرد:‌

” این یک گروه سخت است اما هیچ گروه آسانی وجود ندارد. ما بلافاصله با انگلیس روبرو می‌شویم و سپس خواهیم دید چه می‌شود اما ما باید بجنگیم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *