بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهارت های چشمگیر گزینه خرید رئال مادرید ؛ استعداد برر بزیلی در چنگ کهکشانی ها + فیلم

گل ها و مهارت های اندریک در پالمیراس 2022/2023

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۰


گل ها و مهارت های اندریک در پالمیراس 2022/2023 را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید، بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن جدی‌ترین علاقه مندان به اندریک محسوب می‌شوند. رئال‌مادرید که طی سال‌های گذشته به شدت به خرید بازیکنان جوان و آینده‌دار و پرورش آنها در تیم دوم خود و سپس استفاده در تیم اصلی علاقه مند شده و نمونه‌های موفقی همچون وینیسیوس جونیور، رودریگو و فِده والورده را به دنیای فوتبال معرفی کرده است، از ماه‌ها پیش به دنبال جذب این استعداد جدید فوتبال برزیل بوده است.

این در حالی است که به گفته روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیا حالا رئالی‌ها یک رقیب جدید به نام پاری‌سن‌ژرمن را در این مسیر روبروی خود می‌بینند. رقیبی که البته مسئولان رئال مادرید به دلیل پرونده عجیب و غریب کیلیان امباپه به هیچ وجه رابطه مناسبی با آنها ندارند.

اسپورت در ادامه گزارش خود در این باره نوشته مالکان قطری پاری‌سن‌ژرمن در ابتدا پیشنهادی 20 میلیون یورویی را برای به خدمت گرفتن اندریک پیشنهاد داده‌اند که با مخالفت صریح سران پالمیراس روبرو شده. برزیلی‌ها حداقل 35 میلیون یورو برای ستاره جدید خود می‌خواهند. به گفته اسپورت سران قطری به لوئیس کمپوس مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن برای اتمام خرید این ستاره برزیلی چراغ سبز نشان داده‌اند.

در طرف دیگر ماجرا رئال مادرید قرار دارد که سال‌ها به عنوان یکی از مشریان ثابت بازار فوتبال برزیل، توانسته با باشگاه‌های مختلف این کشور تعامل خوبی داشته باشد.

رئالی‌ها که طی دو فصل گذشته موفق شدند ادواردو کاماوینگا و آئورلین شوامنی دو ستاره فرانسوی مدنظر پاریسی‌ها را به شکلی غافلگیرکننده از چنگ ناصر الخلیفی در بیاورند، این شانس را دارند تا با استفاده از روابط بسیار خوب خود با برزیلی‌ها، در زمان مناسب اندریک را پس از رسیدن به سن قانونی در پایان سال 2024 به خدمت بگیرند.

ضلع سوم علاقه مندان به اندریک را بارسلونا تشکیل می‌دهد. حذف بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا و مواجه شدن با ضرر حداقل 12 تا 15 میلیون یورویی و شاهکار خوان لاپورتا و متئو آله‌مانی در فروش بخش مهمی از منابع درآمدزایی بارسا تا 25 سال آینده، احتمالا این باشگاه را تا مدت زمانی به راحتی از لیست علاقمندان به خرید ستاره‌ها خارج خواهد کرد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *