بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل ها و مهارت های استعداد جدید منچستریونایتد ؛ ناجی تن هاخ + فیلم

گل ها و مهارت های گارناچو در فصل 2022/2023

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ | ۸:۳۲


گل ها و مهارت های گارناچو در فصل 2022/2023 را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در هفته شانزدهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد و فولام در ورزشگاه کراون کاتج به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با درخشش گارناچو  با نتیجه دو بر یک به سود یونایتد خاتمه یافت.

در این بازی آلخاندرو گارناچو، پدیده 18 ساله آرژانتینی منچستر یونایتد در دقیقه 93 بازی گل پیروزی بخش شیاطین سرخ را به ثمر رساند و بدین ترتیب او بود که منچستر یونایتد را نجات داد و هر سه امتیاز بازی را برای این تیم به دست آورد.

آلخاندرو گارناچو پس از اینکه گل پیروزی بخش منچستر یونایتد را در دقیقه 93 بازی به ثمر رساند، یک خوشحالی ویژه انجام داد به طوری که او پیراهن خود را در آورد و آن را به هواداران فولام نشان داد. این بازی در ورزشگاه خانگی تیم فولام بود و منچستر یونایتد در این بازی میهمان بود.

این خوشحالی گل را لیونل مسی در سال 2017 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو انجام داد و کریستیانو رونالدو هم در ال کلاسیکوی بعدی در ورزشگاه نیوکمپ همین خوشحالی را تکرار کرد و بدین ترتیب اکنون گارناچو خوشحالی آن ها را انجام داده است.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *