بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اردوی لیورپول بیخ گوش قطر ؛ چرا دوبی انتخاب شد؟

اردوی لیورپول در امارات به دلیل نزدیکی با ملی پوشانش در قطر

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۷
اردوی لیورپول در امارات به دلیل نزدیکی با ملی پوشانش در قطر

لیورپول به این دلیل در روزهای جام جهانی در دوبی اردو خواهد زد که ملی‌پوشانی را که تیم‌هایشان از جام جهانی حذف می‌شود، بلافاصله در اختیار داشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیورپول به این دلیل در روزهای جام جهانی در دوبی اردو خواهد زد که ملی‌پوشانی را که تیم‌هایشان از جام جهانی حذف می‌شود، بلافاصله در اختیار داشته باشد.

به گزارش پارس فوتبال، درحالیکه لیورپول مثل دیگر باشگاه‌های فوتبال به دلیل برگزاری جام جهانی 2022 در قطر بیشتر از یک ماه در رقابت‌های باشگاهی حضور نخواهد داشت به درخواست کادر فنی، قرمزهای آنفیلد در این روزها در کشور امارات و شهر دوبی اردو خواهند زد.

لیورپول آخرین بازی‌اش در لیگ برتر را روز شنبه این هفته مقابل ساوتهمپتون انجام داد و با نتیجه 3-1 به پیروزی رسید. بازی بعدی قرمزها روز 20 دسامبر یعنی سی و پنج روز دیگر خواهد بود. شاگردان یورگن کلوپ آن روز در جام اتحادیه دیداری حساس مقابل منچسترسیتی خواهند داشت.

اما بر اساس اعلام باشگاه لیورپول، بازیکنانی که با تیم‌های ملی‌شان در جام جهانی حضور ندارند بعد از یک یا دو هفته استراحت به اردوی باشگاه فراخوانده می‌شوند؛ اردویی که در شهر دوبی برگزار خواهد شد.

طبق برنامه، روز شروع اردوی لیورپول 4 دسامبر یعنی در نیمه برگزاری جام جهانی قطر خواهد بود. شاگردان کلوپ در این اردو بازی‌هایی دوستانه مقابل آث میلان و لیون برگزار خواهند کرد.

اما بر اساس اعلام باشگاه برگزاری اردوی زمستانی در دوبی سه علت داشته است. اولین دلیل انتخاب دوبی، تجهیزات و امکانات مدرن و به‌روز این شهر برای میزبانی از تیم‌های فوتبال است. مدیران لیورپول در انتخاب دوبی آب و هوای معتدل این شهر در زمستان را هم مد نظر داشته‌اند. اما به نظر می‌رسد مهم‌ترین دلیل لیورپولی‌ها این بوده که با توجه به نزدیکی دوبی به محل برگزاری جام جهانی، قطر، ملی‌پوشان لیورپول که تیم‌هایشان در مراحلی از جام جهانی حذف می‌شوند می‌توانند بلافاصله خود را به اردوی باشگاه رسانده و به یورگن کلوپ معرفی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *