بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رکورد خاص السد قطر در جام جهانی ؛ بالاتر از رئال، منچستر و چلسی + عکس

السد قطر با 15 نماینده در رده چهارم باشگاه های دارای بیشترین بازیکن در جام جهانی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۲
السد قطر

با اعلام فهرست ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی 2022، وضعیت باشگاه‌های دارای نماینده در این رقابت‌ها نیز مشخص شد. باشگاه السد قطر هم رکورد جالبی دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با اعلام فهرست ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی 2022، وضعیت باشگاه‌های دارای نماینده در این رقابت‌ها نیز مشخص شد. باشگاه السد قطر هم رکورد جالبی دارد.

به گزارش پارس فوتبال، در نهایت، این بایرن مونیخ آلمان بود که با ۱۷ بازیکن در صدر جدول قرار گرفت و پس از آن منچسترسیتی و بارسلونا با ۱۶ بازیکن در جایگاه دوم جای خود را پیدا کردند اما در این بین سورپرایز جام جهانی متعلق به دو باشگاه آسیایی است.

تیم السد قطر با ۱۵ نماینده در جایگاه چهارم این جدول قرار دارد و الهلال نیز با ۱۲ بازیکن توانسته جزو ده باشگاه جهان باشد که بیشترین سهم را از جام جهانی می‌برند.

در تیم السد، آندره آیو و وو یونگ از سوی سرمربیان غنا و کره‌جنوبی به تیم‌ملی دعوت شدند تا آنها نیز در کنار ۱۳ بازیکن شاغل در تیم‌ملی قطر، نمایندگان السد در جام جهانی باشند.

نکته جالب اینکه دو ملی‌پوش غنا و کره‌جنوبی همگروه هستند و رودرروی هم قرار خواهند گرفت.

نیمی از بازیکنان تیم‌ملی قطر به السد اختصاص دارد و به این ترتیب حتی اگر قطر در مرحله گروهی حذف شود، السد پاداش دو میلیون دلاری دریافت خواهد کرد.

السد قطر

این در حالی است که در صورت صعود کره‌جنوبی یا قطر، ممکن است این پاداش به سه میلیون دلار هم افزایش پیدا کند.

تیم الهلال ۱۲ نماینده در جام جهانی خواهد داشت و همه این بازیکنان در ترکیب تیم ملی عربستان حضور خواهند داشت. به این ترتیب الهلال پاداش یک میلیون و ۹۲۰ هزار دلاری از جام جهانی به دست خواهد آورد.

السد قطر

این در حالی است که السد بالاتر از تیم‌هایی نظیر رئال مادرید، منچستریونایتد و چلسی قرار گرفته اما باتوجه به اینکه تیم‌های این چند باشگاه بزرگ احتمالا تا مراحل نهایی پیش خواهند رفت، بنابراین این باشگاه‌ها پاداش بسیار بیشتری را به دست خواهند آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *