بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه آتشین اسطوره استقلال به ستاره های پرسپولیس + جزئیات

محمد نوری : مهدی ترابی و وحید امیری آنچنان آماده نبودند و کیفیت مناسبی را برای حضور در جام جهانی نداشتند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰
محمد نوری پیشکسوت استقلال درباره تیم ملی صحبت کرد

محمد نوری پیشکسوت استقلال گفت : مهدی ترابی و وحید امیری در پرسپولیس آنچنان آماده نبودند و کیفیت مناسبی را برای حضور در جام جهانی نداشتند و مثل اینکه در انتخاب نفرات تیم ملی یک سری مسائل وجود دارد که بهتر است کی‌روش و فدراسیون فوتبال این مسائل را شفاف‌سازی کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نوری پیشکسوت استقلال درباره لیست نهایی ۲۵ بازیکن تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی اظهار داشت: بعد از اینکه کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران معرفی شد پذیرفتیم که او مثل اسکوچیچ توصیه‌پذیر نیست و شایسته‌ها در جام جهانی حضور خواهند داشت. بر خلاف آن چیزی که از کی‌روش انتظار داشتیم رخ نداد و این بار در انتخاب نفرات اعزامی به قطر اصلاً اصول همیشگی خود را نداشت. او با عدم انتخاب محمد محبی و مهدی قایدی نمره منفی را در کارنامه خود ثبت کرد و عدالت را برقرار نکرد.

کارشناس فوتبال اضافه کرد:

قایدی و محبی انگیزه فراوانی برای حضور در جام جهانی داشتند و در بازی‌های استقلال عملکرد بسیار تأثیرگذاری را ارائه کردند. از سوی دیگر مهدی ترابی و وحید امیری در پرسپولیس آنچنان آماده نبودند و کیفیت مناسبی را برای حضور در جام جهانی نداشتند. مثل اینکه در انتخاب نفرات تیم ملی یک سری مسائل وجود دارد که بهتر است کی‌روش و فدراسیون فوتبال این مسائل را شفاف‌سازی کنند.

وی افزود:

مشخص است که نورافکن هم به خاطر مسائل غیرفنی از لیست تیم ملی خط خورده است. در دعوت از دروازه‌بان‌ها هم ایراداتی وجود دارد؛ چرا باید ۴ گلر در لیست ۲۵ نفره کی‌روش حضور داشته باشند؟ حضور ۴ دروازه‌بان در لیست تیم ملی برای شرکت در مسابقاتی همچون جام جهانی زیاد هم معمول نیست.

پیشکسوت فوتبال در مورد دعوت از برخی بازیکنان که گفته می‌شود با تجربه هستند، تاکید کرد:

کریم انصاریفرد و احسان حاج‌صفی تجربه زیادی در تیم ملی دارند و این دو بازیکن در لیست تیم ملی در جام جهانی حضور دارند. چند بازیکن همچون حاج صفی و انصاریفرد در حالی به جام جهانی خواهند رفت که در تیم‌های باشگاهی خود ذخیره هستند و اصلاً عملکرد خوبی نداشتند.

نوری در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی می‌تواند از گروهش صعود کند، تصریح کرد:

تیم ملی در گروه بسیار سختی قرار دارد و بعید می‌دانم با قدرت و ساختار تیم‌های انگلیس، ولز و آمریکا بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم. در اولین بازی با انگلیس اگر نتیجه را واگذار کنیم کار خیلی سخت‌تر خواهد شد و گرفتن تساوی در این دیدار برای ایران اهمیت دارد. آمریکا و ولز هم تیم‌های خوب دنیا هستند و بازیکنان خوبی در لیگ‌های معتبر اروپایی دارند. به نظر من از گروه B انگلیس و آمریکا به مرحله یک شانزدهم صعود خواهند کرد.

محمد نوری در مورد تاکتیک تیم ملی در جام جهانی گفت:

کی‌روش استاد کار دفاعی است و چشم به ضدحملات خواهد داشت. با این حال در خط حمله بازیکنان خوب و بین‌المللی داریم و برای تیم ملی در جام جهانی آرزوی موفقیت دارم.

کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که ۴ تیم برتر جام جهانی چه تیم‌های هستند، خاطرنشان کرد:

تیم‌های برزیل، آرژانتین، اسپانیا و فرانسه در این دوره از مسابقات جام جهانی شانس زیادی برای رسیدن به بازی نهایی دارند. اسپانیا تیم جوانی دارد که اگر در قطر با بدشانسی مواجه نشود فوتبال مالکانه‌ای را به نمایش می‌گذارد. برزیل هم نفرات خیلی خوبی در ترکیب دارد که شانس زیادی برای قهرمانی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *