بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیشکسوت مطرح پرسپولیس مشکل اصلی شاگردان گل محمدی را مشخص کرد

حسین عبدی : مشکل پرسپولیس فنی نیست ؛ تیم گل محمدی نیاز به روانشناس دارد

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۲:۰۳
حسین عبدی : مشکل پرسپولیس فنی نیست ؛ تیم گل محمدی نیاز به روانشناس دارد

حسین عبدی پیشکسوت سرخ های پایتخت مدعی شد که مشکل پرسپولیس فنی نیست و تیم یحیی گل محمدی نیاز به یک روانشناس دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت که مشکل اصلی بازیکنان پرسپولیس روحی و روانی است و باید در کنار تیم یک روانشناس باشد تا بتواند به کادر فنی و بازیکنان کمک کند.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران با شکست برابر آلومینیوم اراک در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از دور مسابقات کنار رفت. نماینده اراک نیز با این برد به جمع چهار تیم برتر رسید تا حریف تیم ستاره خلیج فارس ماهشهر در مرحله نیمه نهایی شود.

حسین عبدی در رابطه با عملکرد تیم پرسپولیس مقابل آلومینیوم گفت:

در نیمه نخست، آلومینیوم خیلی دستپاچه بود. ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما متاسفانه از موقعیت‌های به دست آمده نتوانستیم به خوبی بهره ببریم. پرسپولیس نخواست آلومینیوم را ببرد، آن‌ها انقدر قدرت نداشتند که با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شوند و این نتیجه واقعا دور از ذهن بود.

وی افزود:

آلومینیوم دیر از خواب بیدار شد اما خودش را پیدا کرد. هر چه بازی رو به جلو رفت اعتماد به نفس آلومینیوم بیشتر شد. آنها خاطره خوبی از بازی در مقابل پرسپولیس داشته و آمده بودند تا آن را تکرار کنند، همه تیم‌ها شناخت خوبی نسبت به پرسپولیس دارند اما مشکل پرسپولیس روحی و روانی است.

عبدی در رابطه با سکونشینی حامد لک گفت:

زمانی که حامد لک به پرسپولیس آمد،فکر نمی‌کردم در ابتدا موفق باشد اما عالی بود و روند خوبی را در پیش گرفته بود اما همه بازیکنان تیم متزلزل شده و هر لحظه آماده حمله به داور هستند، اکثر بازیکنان تیم استرس دارند و در لحظات تاثیرگذار، بازی را از دست می‌دهند. نبود حامد لک به چشم می‌آید و به تیم ضربه می‌زند. باید تیم را ریکاوری روانی و حمایت کرد تا دوباره به روزهای اوج برگردد.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با بازیکنان جدید پرسپولیس افزود:

بازیکنان خوبی داریم و بازیکنان جدیدی که جذب شدند در پاهایشان استرسمشهود اتست؛ به ویژه هنانوف که اشتباهاتی فاحش داشت. این بازیکن در تاجیکستان خیلی بهتر بود اما در پرسپولیس خیلی استرس دارد. باید ریکاوری روحی و روانی بیشتر شود. همه ابزارها و بازیکنان را در اختیار داریم و نباید بازیکنان را به راحتی از دست بدهیم. این محرومیت‌ها به ضرر تیم تمام می‌شود و نباید چنین اعمال شود. زمانی که باشگاه بازیکن جدید می‌گیرد استراتژی به چه صورت است؟ باید دید اگر بازیکن خوب نیست تجدیدنظر شود.

وی افزود:

در برخی بازی‌ها بازیکنان آنطور که باید بازی نمی‌کنند و همین نفرات را می‌توان  با چیدمان بهتری در زمین قرار داد تا عملکرد و بازدهی‌شان بهتر شود. نفرات ما همه خوب هستندو  کادر فنی باید با تفکر بیشتری کار و مدیریت هم شرایط را کنترل کند.

عبدی در رابطه با تغییر کادر فنی گفت:

تصمیم درستی نیست. تیم کادر خوبی دارد اما باید به آنها کمک کرد و برخی اوقات یک نکته از بیرون می‌تواند یاری‌رسان باشد.وقتی باشگاه بیش از صد میلیارد هزینه می‌کند، چرا نباید یک روانشناس خوب در کنار تیم باشد؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *