بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شماره های ستاره های انگلیسی مشخص شد

اعلام شماره بازیکنان تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2022

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۹
تیم ملی انگلیس

ستاره های تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2022 با این شماره‌ها به میدان می روند. این تیم اولین و جدی ترین حریف شاگردان کی روش است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ستاره های تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2022 با این شماره‌ها به میدان می روند.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی انگلیس شماره پیراهن بازیکنانش در جام جهانی قطر را اعلام کرد و در این بین، شماره 25 به جیمز مدیسون، ستاره مصدوم تیم ملی این کشور داده شده است که طی روزهای اخیر نگرانی هایی درخصوص وضعیت این بازیکن مصدوم و شرایط حضورش در جام جهانی در میان طرفداران انگلیس ایجاد شده بود.

ستاره 25 ساله تیم ملی انگلستان و باشگاه لسترسیتی، در بدترین زمان ممکن و آنهم در کمتر از 10 روز مانده به شروع جام جهانی، شنبه گذشته درجریان بازی لستر در هفته شانزدهم لیگ جزیره مقابل وستهم که با نتیجه 2 بر صفر به سود لستر به اتمام رسید، در دقیقه 25 بازی از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و زمین بازی را ترک کرد. البته برندان راجرز سرمربی لستر پس از بازی اعلام کرد که حال جیمز خوب است و مصدومیت او جدی نیست.

اینکه به مدیسون جهت حضور در جام جهانی شماره تعلق گرفته نشان دهنده این است که این بازیکن یکی از مسافران قطعی تیم ملی انگلیس در جام جهانی قطر خواهد بود.

گرت ساوت‌گیت شماره های یک الی دوازده را به بازیکنانی اختصاص داده که در مسابقات یورو 2020 نیز که با نایب قهرمانی انگلیس همراه بود، همین شماره ها را برتن کرده بودند.

جردن پیکفورد سنگربان انگلستان شماره 1 را بر تن خواهد کرد و همچنین کاپیتان هری کین مجدد شماره 9 را خواهد پوشید. شماره 4 به دکلان رایس و شماره 10 نیز به رحیم استرلینگ اختصاص داده شده است.

کالوین فیلیپس، کانر کودی، میسون مانت و فیل فودن به ترتیب شماره های 14، 16، 19 و 20 را برتن خواهند کرد که در یورو 2020 نیز با همین شماره ها به میدان رفته بودند.

از میان تازه واردان لیست انگلیس، شماره 15 به اریک دیر و شماره 18 به ترنت الکساندر آرنولد داده شده است. همچنین، بن وایت شماره 21 و کالوم ویلسون شماره 24 را خواهند پوشید و کانر گالاگر نیز با شماره 26 به میدان خواهد رفت.

شماره پیراهن بازیکنان تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2022 قطر به شرح زیر خواهد بود :

جوردن پیکفورد 1
کایل واکر 2
لوک شاو 3
دکلان رایس 4
جان استونز 5
هری مگوایر 6
جک گیریلیش 7
جوردن هندرسون 8
هری کین 9
رحیم استرلینگ 10
مارکوس رشفورد 11
کیران تریپیر 12
نیک پوپ 13
کالوین فیلیپس 14
اریک دایر 15
کانر کودی 16
بوکایو ساکا 17
ترنت الکساندر آرنولد 18
میسون مانت 19
فیل فودن 20
بن وایت 21
جود بلینگام 22
آرون رمزدیل 23
کالوم ویلسون 24
جمیز مدیسون 25
کانر گالاگر 26

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *