بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازگشت ستاره آرژانتینی به برنابئو ؛ مادرید خانه توست

بازگشت سانتیاگو سولاری به رئال مادرید در پست جدید مدیریتی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۴
بازگشت سانتیاگو سولاری به رئال مادرید در پست جدید مدیریتی

سانتیاگو سولاری زمانی در خط میانی رئال مادرید به میدان رفته و در سال 2019، به جای خولن لوپتگی هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سانتیاگو سولاری ستاره سابق رئال مادرید، به زودی در سمتی جدید کار خود را در این باشگاه آغاز خواهد کرد.

به گزارش پارس فوتبال، سانتیاگو سولاری در دهه ابتدایی هزاره جدید میلادی در خط میانی رئال مادرید به میدان رفته و در سال 2019 و بعد از نتایج ضعیف خولن لوپتگی، به جای او هدایت این تیم را بر عهده گرفت. اما بعد از شکست های متوالی در ال کلاسیکو برابر بارسلونا و البته حذف سنگین مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان، شغل خود را از دست داده و برکنار شد.

حالا نشریه آ.اس در گزارشی مدعی شد سانتیاگو سولاری، سرمربی و هافبک سابق رئال مادرید، به زودی به عنوان مدیر جدید فوتبالی این باشگاه منصوب می شود. در حقیقت سولاری به زودی مسئولیت مدیریت هر دو تیم مردان و زنان را بر عهده خواهد گرفت. پست جدید سولاری یک موقعیت کلیدی در چارت سازمانی باشگاه بوده و او بر اساس وظایف خود مرتبا با کارلو آنچلوتی در مورد شرایط ملاقات خواهد کرد و البته مسئولیت سیاست گذاری برای تیم تیم زنان را نیز بر عهده دارد.

در ابتدا اخبار حاکی از آن بود سانتیاگو سولاری مسئول آکادمی شده و به جای مانوئل فرناندز فعالیت خواهد کرد، اما در نهایت مدیران رئال مادرید به این نتیجه رسیدند مسئولیت او طیف گسترده تری داشته باشد. سانتیاگو سولاری در آخرین مقطع حضور خود در رئال مادرید نتایج ضعیفی با این تیم گرفته و بعد از چند ماه جای خود را به زین الدین زیدان داد. اما حالا او در سمتی جدید و با گستردگی وظایف دوباره به این باشگاه باز خواهد گشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *