بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش تن هاخ به برد دراماتیک یونایتد برابر فولام

اریک تن هاخ : خوشحالم که یک تعویضی عامل پیروزی شد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۶
اریک تن هاخ

اریک تن هاخ سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 2-1 مقابل فولام گفت از اینکه یکی از بازیکنان تعویضی‌اش باعث پیروزی در لحظات پایانی شده خوشحال است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اریک تن هاخ سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 2-1 مقابل فولام گفت از اینکه یکی از بازیکنان تعویضی‌اش باعث پیروزی در لحظات پایانی شده خوشحال است.

به گزارش پارس فوتبال، منچستریونایتد دیشب آخرین بازی پیش از وقفه جام جهانی را در زمین فولام انجام داد و موفق شد با گلی که آلخاندرو گارناچو در وقتهای اضافه انتهای بازی به ثمر رساند حریف را شکست داده و با یک پیروزی نیمه اول فصل را به پایان برساند.

اریک تن هاخ در پایان بازی در پاسخ به خبرنگاران گفت:

در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و به نظرم باید بیشتر گل می‌زدیم. بعد از نیمه اول هم اختلاف و ما و فولام باید بیشتر از یک گل می‌شد.

ما 1-0 جلو بودیم و به محض شروع نیمه دوم یک فرصت عالی به دست آوردیم. توجه داشته باشید که دو نیمه یک بازی هیچوقت شبیه هم نیستند و بازی سیال است و تغییر می‌کند. فولام به مرور زمان بهتر و بهتر شد و حاکمیت بیشتری پیدا کرد. آنها فرصت‌های بیشتری خلق کردند و به گل تساوی رسیدند.

علت پیروزی ما این بود که باور داشتیم که می‌توانیم گل بزنیم. این باور مهمی است. خیلی خوشحالم که یکی از تعویضی‌های ما باعث پیروزی‌مان شد. برای قهرمانی شما به بازیکنانی نیاز دارید که بتوانند نتایج را تغییر بدهند. هدف ما در این فصل چیزی نیست جز پیروزی در تک تک بازی‌ها و در نهایت به دست آوردن جام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *