بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

میلان 2-1 فیورنتینا ؛ برد در دقیقه 92 به روسونری هدیه شد

پیروزی عجیب میلان در سن سیرو با گل به خودی لحظه پایانی بازیکنان فیورنتینا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۳
پیروزی عجیب میلان در سن سیرو با گل به خودی لحظه پایانی بازیکنان فیورنتینا

میلان دیشب در هفته پانزدهم سری آ آخرین بازی خود پیش از وقفه جام جهانی را در سن‌سیرو مقابل فیورنتینا انجام داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میلان در هفته پانزدهم سری آ در خانه خود میزبان فیورنتینا بود و موفق شد حریفش را 2-1 شکست دهد.

به گزارش پارس فوتبال، میلان دیشب در هفته پانزدهم سری آ آخرین بازی خود پیش از وقفه جام جهانی را در سن‌سیرو مقابل فیورنتینا انجام داد. روسونری تا پیش از این بازی مثل لاتزیو 30 امتیازی بود و امیدوار بود با پیروزی در مقابل فیورنتینا فاصله‌اش با ناپولی صدرنشین را کاهش دهد.

روسونری خیلی زود به گل رسید. شاگردان پیولی از لحظه به صدا درآمدن سوت شروع بازی با پرسینگ بی‌وقفه بازیکنان فیورنتینا را تحت فشار قرار دادند و این فشار بی‌امان تنها بعد از دو دقیقه به ثمر رسید. ژیرو در نزدیکی نقطه کرنر توپ را به لیائو رساند و او با گام‌های بلند خودش را به میانه محوطه جریمه رساند و با شوتی خونسردانه توپ را به گوشه پایین سمت راست دروازه چسباند.

اما از گل میلان تنها دو دقیقه گذشته بود که فیورنتینا می‌توانست کار را به تساوی بکشاند اما تاتاروسانو موفق شد ضربه کابرال، مهاجم فیورنتینا، را دفع کند.

در دقیقه 8 فیورنتینا بار دیگر به گلزنی نزدیک شد. باراک با عبور از یار مستقیم خود در میانه میدان توپ را در سمت چپ به بیراگی رساند اما شوت پرقدرت این ملی‌پوش ایتالیایی به تیر دروازه برخورد کرد تا فیورنتینا بار دیگر در گلزنی ناکام شود.

با اینکه دقایق طوفانی ابتدای بازی تا حدودی فروکش کرده بود اما فیورنتینا در دقیقه 28 موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. بعد از شلوغی ایجاد شده در محوطه جریمه میلان ایکونه توپ را به آنتونین باراک، هافبک چک، رساند تا او با شوتی از فاصله ده‌متری تاتاروسانو را مغلوب کرده و بازی را به تساوی بکشاند.

پیروزی عجیب میلان در سن سیرو با گل به خودی لحظه پایانی بازیکنان فیورنتینا

در آخرین دقیقه نیمه اول براهیم دیاز با حرکتی انفرادی و تماشایی از مدافعین فیورنتینا عبور کرد و شوت او می‌رفت وارد دروازه شود که ونوتی توپ را از روی خط دروازه دفع کرد تا منجی دروازه تیمش بشود. نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم اولیویه ژیرو موقعیت خوبی برای گلزنی داشت ولی تراچیانو، سنگربان فیورنتینا، با حرکتی هوشمندانه ضربه او را دفع کرد. دو دقیقه بعد در دقیقه 52 هم پاس خوب هرناندز به لیائو رسید اما ضربه او از کنار دروازه فیورنتینا بیرون رفت.

در دقیقه 59 بازیکنان فیورنتینا به شدت به داور اعتراض کرده و معتقد بودند یک پنالتی به سودشان اعلام شود. درحالیکه ایکونه به سرعت به سمت دروازه میلان پیش می‌تاخت توموری با تکلی بلند توپ را از او دور کرد تا توپ به کرنر برود. با وجود اعتراض بازیکنان فیورنتینا بررسی VAR نشان داد تکل توموری خطا نبوده و بازی ادامه پیدا کرد.

پیروزی عجیب میلان در سن سیرو با گل به خودی لحظه پایانی بازیکنان فیورنتینا

درحالیکه تنها یک دقیقه به پایان وقتهای قانونی باقی مانده بود توموری بار دیگر میلان را نجات داد. ایکونه سانتر ارسالی بیراگی را به سمت دروازه شلیک کرد اما توموری با هوشیاری و خونسردی توپ را از روی خط دروازه روسونری دفع کرد.

در دقیقه 90+1 ورانکس که در دقیقه 75 برای میلان وارد زمین شده بود از سمت راست سانتری ارسال کرد که از ربیچ عبور کرد اما میلنکوویچ مدافع فیورنتینا در اشتباهی مهلک توپ را وارد دروازه خودی کرد. بعد از اعتراض بازیکنان فیورنتینا که مدعی بودند روی این صحنه میلانی‌ها خطا کرده‌اند یا حتی توپ به دست ربیچ برخورد کرده داور صحنه را با استفاده از VAR بررسی کرد و در نهایت گل را پذیرفت تا روسونری به لطف این گل به خودی در وقتهای اضافه سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *