بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

همه چیز را نابود کردی رونالدوی بی‌شرم! + تصاویر

واکنش های تند اهالی فوتبال انگلیس به مصاحبه عجیب کریستیانو رونالدو علیه تن هاخ

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۱
کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو از آغاز تمرینات پیش فصل منچستریونایتد تا به حال به کانون اصلی جنجال و حاشیه در این تیم تبدیل شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مصاحبه جنجالی شب گذشته کریستیانو رونالدو ستاره منچستریونایتد، واکنش‌های بسیاری را در پی داشته است.

به گزارش پارس فوتبال، کریستیانو رونالدو از آغاز تمرینات پیش فصل منچستریونایتد تا به حال به کانون اصلی جنجال و حاشیه در این تیم تبدیل شده است.

عدم حضور در تمرینات، تلاش برای جدایی از این باشگاه، اعتراض به نیمکت‌نشینی، ترک زودهنگام نیمکت پیش از پایان بازی و چندین واکنش دیگر این بازیکن در طول این مدت باعث شده است که بارها و بارها بسیاری از رسانه‌ها حواشی زیادی برای شیاطین سرخ ایجاد کند.

او در آخرین جنجالش شب گذشته و در آستانه جام جهانی 2022 قطر مصاحبه مفصلی با پیرس مورگان و روزنامه سان انجام داده و ادعاهایی را از این قبیل که منچستریونایتد به او خیانت کرده یا این که هیچ احترامی برای اریک تن‌هاخ قائل نیست مطرح کرده است. این اظهارات واکنش‌های بسیاری را از سوی افراد سرشناس و همچنین کاربران به همراه داشته است.

جیمی کاراگر با انتشار توییتی در این زمینه نوشت:

رونالدو گفته است که من احترامی برای سرمربی قائل نیستم. رفتار رونالدو با اریک تن‌هاخ به این صورت بوده است: اعلام تصمیمش برای جدایی، خودداری از ورود به زمین به عنوان بازیکن تعویضی، ترک نیمکت و رفتن پیش از به صدا در آمدن سوت پایان بازی. 99 درصد هواداران یونایتد طرفدار تن‌هاخ خواهند بود که نشان می‌دهد رونالدو این شرایط را چقدر بد مدیریت کرد.

کریستیانو رونالدو

استیون بارتلت، تاجر و کارآفرین معروف بریتانیایی، در این باره اظهار داشت:

حالا کدام باشگاهی می‌خواهد رونالدو را به خدمت بگیرد؟ کدام سرمربی حاضر است با او کار کند؟ این رفتاری بسیار نادرست بود. من امیدوارم که هواداران یونایتد پشت تیم و سرمربی باشند و امیدوارم که رونالدو دیگر حتی نزدیک اولدترافورد هم نشود.

اسکات پترسون، یکی از هواداران قدیمی و معروف یونایتد، اضافه کرد:

رونالدو مدعی شده است که ما قصد داشتیم او را از این باشگاه بیرون کنیم. من بسیار گیج شده‌ام. آیا او نبود که تمام تابستان را صرف یافتن باشگاهی جدید کرد اما هیچکس او را نخواست؟ مطرح کردن این ادعا که ما سعی کردیم او را بیرون کنیم در واقع برای القای این باور است که او قصد داشت بماند.

نیک هریس که در حوزه هوش و تجارت ورزشی کار می‌کند در این باره مدعی شد:

مصاحبه رونالدو با مورگان از بسیاری جهات ناراحت‌کننده بود. بازیکنی که برای مدتی طولانی در رده اول بود حالا به شخصیتی حاشیه‌ای و بازنده تبدیل شده که تاثیرگذاری و توانایی‌اش را از دست داده است. رونالدو به برنامه مورگان دعوت شده تا بحث ورزش شویی پس از نوشتن هزاران مطلب درباره مرگ‌‌ها در قطر مطرح شود. من نتوانستم بروم چون به خاطر مشکلات قلبی در بیمارستان بودم.

کالین میلار، خبرنگار میرر، در واکنش به این مصاحبه در توییترش نوشت:

رونالدو به این موضوع اشاره کرده است که چطور منچستریونایتد به عنوان یک برند ترجیح می‌دهد خریدهای درخشان و جذاب را با هزینه بسیار زیاد به قیمت توجه به اصول اصلی ساختن تیم و اتحاد و تلاش برای ایجاد حس نوستالوژی در تیم انجام دهد. نکته عجیب اینجاست که این دقیقا همان دلایلی است که باعث جذب دوباره رونالدو شد!

کریستیانو رونالدو

رونان مورفی، خبرنگار سایت ترانسفر و کارشناس فوتبال اروپا، با طعنه سنگین اظهار داشت:

آفرین به رونالدو. او کاری کرد که پیرس مورگان دیگر بزرگترین ابله‌ترین آدم در آن اتاق به نظر نیاید. این کار نیازمند تلاش بود.

دنیل آستین، خبرنگار انگلیسی، نیز با انتقاد از هر دوی این افراد اضافه کرد:

دارید به من می‌گویید که کریستیانو رونالدو و پیرس مورگان مصاحبه تلویزیونی داشتند و نتیجه آن مقدار زیادی غرور و نخوت، بی‌شرمی و بدون هیچ گونه خودشناسی بوده است؟ واقعا چقدر شوکه کننده!

سم پیلگر، خبرنگار فوتبالی نشریاتی چون فوربس و فورفورتو، در این باره نوشت:

چرا تن‌هاخ باید برای رونالدو احترام قائل باشد؟ او دو ماه اول حضور این مربی را صرف تلاش برای جدایی کرد، سپس خیلی دیر به تیم اضافه شد و آماده نبود، پیش از پایان دیداری نیمکت را ترک کرد، عملا حاضر نشد به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شود و بازی کند و در تمام طول فصل بد بازی کرد و حالا هم این ماجرا را به راه انداخته است…

کریستیانو رونالدو

آدام کرفتون، خبرنگار اتلتیک، اضافه کرد:

مسئله این است که بسیاری از مسائل که رونالدو درباره فصل گذشته به آن اشاره کرده (امکانات، تصمیمات ضعیف، مسائلی که باید از بین می‌رفت) از سوی مرتاف و تن‌هاخ در حال برطرف شدن است. مشکل رونالدو این است که متوجه نیست که خودش یکی از آن تصمیمات ضعیف است. موضوعی که بسیار ناراحت کننده است.

ساموئل لاکهرست، خبرنگار رسانه معروف منچستر ایونینگ نیوز، در این باره مدعی شد:

یونایتد هنوز هیچ واکنشی به صحبت‌های رونالدو نداشته است. نکته بسیار عجیب اینجاست که او یک هفته قبل بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو داشت و حالا چنین حملاتی را خطاب به آنها مطرح کرده است. او بار دیگر در تشخیص شرایط اشتباه کرد و نتایج مثبت را با حس منفی بیشتر تحت الشعاع قرار داد. هواداران احمق نیستند و از تن‌هاخ حمایت خواهند کرد.

پائولو دی کانیو، بازیکن سابق میلان و یوونتوس، هم به این مصاحبه واکنش نشان داد:

بسیار زننده و تحقیرآمیز است بخواهید از مشکلات خانوادگی برای حمله به باشگاه استفاده کنید.

الکس شاو، خبرنگار ESPN، هم مدعی شد:

بعضی از افراد کارهایی که او در اولین دوره حضورش در این باشگاه انجام داده بود را مدنظر داشتند اما رونالدو مطمئنا تمام میراثش در اینجا را از بین برد. او همه چیز را نابود کرد.

کریستیانو رونالدو

جیمز پیرس، خبرنگار دیگری از اتلتیک، نیز با طعنه به رونالدو نوشت:

میزان حق به جانب بودن رونالدو و نداشتن خودشناسی کافی واقعا باورنکردنی و بیش از حد است. او خودش را پیش همه شرمنده کرد.

کیسی اوانز، ورزشی نویس انگلیسی، نیز در توییترش اظهار داشت:

این موضوع کاملا واضح است اما باید دوباره اشاره کنم که وین رونی همیشه اسطوره بزرگتری از رونالدو در منچستریونایتد بوده و خواهد بود. از بین این دو نفر یکی بهترین دوران فوتبالش را در یونایتد بود، بهترین گلزن باشگاه شد و تمامی افتخارات را کسب کرد و دیگری التماس کرد تا به رئال مادرید برود و سپس وقتی به باشگاهی نیاز داشت به یونایتد برگشت. واقعا هیچ بحثی در این باره وجود ندارد.

آدریانو دل مونته، مجری معروف تلویزیونی، از معدود حامیان این بازیکن بود و در توییترش نوشت:

هر نوع بی‌احترامی از سوی هواداران یونایتد خطاب به کریستیانو رونالدو کاملا غیرمنصفانه است. او لحظات سختی را از نظر شخصی در بیرون از زمین سپری کرده و مدت‌هاست که شخصیت کلیدی تیمش در داخل زمین هم نبوده است. این نشان می‌دهد که مشکلاتی جدی در مدیریت یونایتد وجود دارد. این راه رفتار با یک اسطوره نیست.

کریستیانو رونالدو

یکی از هواداران یونایتد نیز با حمایت از این بازیکن اضافه کرد:

رونالدو یکی از معدود افراد سرشناسی بوده که از زمان حضور گلیزرها در سال 2005 از آنها انتقاد کرده است و حالا شما به این خاطر که گفته وین رونی 50 ساله به نظر می‌رسد ناراحت هستید.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *