بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه آتشین اسطوره پرسپولیس به اسکوچیچ + جزئیات

امیرحسین اصلانیان : دراگان اسکوچیچ مقصر خط خوردن امید نورافکن بود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۵۴
امیرحسین اصلانیان پیشکسوت پرسپولیس درباره تیم ملی صحبت کرد

امیرحسین اصلانیان پیشکسوت پرسپولیس گفت : مقصر اصلی خط خوردن نورافکن، اسکوچیچ بود که در یک بازی مقدماتی جام‌ جهانی حتی با حضور سیاوش یزدانی در دفاع میانی، از نورافکن استفاده کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیرحسین اصلانیان پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران و نیکاراگوئه اظهار داشت: دیدار دوستانه با نیکاراگوئه را نمی‌شود یک بازی تدارکاتی به منظور ایجاد هماهنگی بازیکنان تلقی کرد و این بازی فقط پیکار منتخب لیگ برتر فوتبال ایران با نیکاراگوئه بود.

پیشکسوت فوتبال در مورد خط خوردن امید نورافکن عنوان کرد:

مقصر اصلی خط خوردن نورافکن، اسکوچیچ بود که در یک بازی مقدماتی جام‌ جهانی حتی با حضور سیاوش یزدانی در دفاع میانی، از نورافکن استفاده کرد. این انتخاب اسکوچیچ در آن مقطع به این ۲ بازیکن ضربه زد.

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه آمدن کی‌روش باعث همبستگی بازیکنان شد، تصریح کرد:

شرایط تا قبل از حضور کی‌روش در تیم ملی خیلی ملتهب بود و باعث دو دستگی بازیکنان شده بود، اما هم اکنون تیم ملی وضعیت خوبی دارد. کی‌روش تجربه خوبی از حضور در جام جهانی دارد و رفتار کاریزماتیک او به کمک تیم ملی می‌آید. کی‌روش با وجود این خصوصیات اخلاقی از نظر روحی و روانی روی ملی‌پوشان تأثیر مثبت گذاشته است. در بحث فنی هم در این مدت کوتاه و گرفتن مسئولیت هدایت تیم ملی نمی‌تواند آنچنان انتظار معجزه داشت.

اصلانیان درباره کیفیت بالای تیم ملی فوتبال انگلیس تاکید کرد:

انگلیس یکی از تیم‌های خوب دنیاست که در این دوره مسابقات جام جهانی مدعی قهرمانی است. باید به گونه‌ای مقابل این تیم بازی کنیم که گل نخوریم و در مرحله بعد اگر توانستیم روی ضدحملات و ضربات شروع مجدد مثل کرنر و ایستگاهی به دنبال گل باشیم.

پیشکسوت فوتبال در مورد توانایی و قدرت تهاجمی تیم ملی ایران بیان کرد:

در خط هجومی بازیکنان خوبی داریم که فوراردهای‌مان می‌توانند خیلی به کمک تیم ملی بیایند. در خط میانی باید بازیکنان با سطح بالایی داشته باشیم که برای مهاجمان موقعیت گل بسازند، اما اصلاً مهره آنچنان بزرگی در خط میانی و بازی‌سازی نداریم که طراح قدرتمندی برای گل سازی باشد. در مسابقات لیگ برتر هم شاهد این ضعف عدم حضور یک هافبک بازی‌ساز در تمامی تیم‌های لیگی هستیم.

وی در خصوص دیدار تدارکاتی با تونس گفت:

بازی تونس قبل از آغاز رقابت‌های جام جهانی محک و چالشی جدی برای ملی‌پوشان خواهد بود تا تیم ملی هر چه بهتر آماده سه دیدار حساس با تیم‌های انگلیس، ولز و آمریکا شود. تیم ملی فقط ۳ بازی خوب قبل از جام جهانی داشت. بعد از ۲ دیدار با اروگوئه و سنگال این بازی با تونس است که با بازیکنان اصلی در مقابل ما خواهند ایستاد.

امیرحسین اصلانیان در پاسخ به این سوال که چه تیم‌های در فینال جام جهانی حاضر خواهند بود، خاطرنشان کرد:

همیشه فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است، اما احساس می‌کنم تیم ملی فوتبال برزیل یکی از تیم‌های خوب این دوره جام جهانی خواهد بود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *