بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش اینزاگی به برد دشوار اینتر در برگامو

سیمونه اینزاگی : این پیروزی بسیار مهمی برای اینتر بود ؛ باید به همین مسیر ادامه دهیم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ | ۱۸:۱۱
سیمونه اینزاگی

سیمونه اینزاگی سرمربی ایتالیایی اینتر، مدعی شد تیمش در مسیر درستی قرار دارد. این تیم امروز ظهر به سختی از سد آتالانتا گذشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیمونه اینزاگی سرمربی ایتالیایی اینتر، مدعی شد تیمش در مسیر درستی قرار دارد.

به گزارش پارس فوتبال، اینتر ظهر امروز و در آخرین بازی خود قبل از شروع جام جهانی، در برگامو و در جریان دیداری دشوار با نتیجه 2-3 برابر آتالانتا به برتری دست یافت. سیمونه اینزاگی، سرمربی جوان اینتر، ابراز امیدواری کرد بازیکنان تیمش در جام جهانی عملکرد درخشانی داشته و به اهداف مورد نظر خود دست یابند.

سیمونه اینزاگی گفت:

این پیروزی بسیار مهمی برای اینتر بود. حالا قبل از دوران استراحت برای جام جهانی، ما در شش بازی از هفت دیدار اخیر در لیگ به برتری رسیده ایم. در برگامو همیشه بازی های دشواری داریم، ما این دیدار را بد شروع و روی یک اشتباه گل اول را دریافت کردیم. اما در ادامه بازی و به خصوص در نیمه دوم خیلی خوب کار کرده و نمایش مورد نظرمان را ارائه دادیم.

ما باید به همین مسیر ادامه دهیم و می دانیم که مسیری طولانی تا پایان لیگ باقی مانده است. 23 بازی در پیش داریم و 45 روز فرصت است تا نقص های تیم را برطرف کنیم و بازیکنان مصدوم نیز شرایط بازی کردن پیدا کنند. فصل گذشته در لیگ ایتالیا تنها چهار امتیاز بیشتر از الان داشتیم و مسیر تیم درست است. در این میان فقط ناپولی فوق العاده کار کرده و قدم بلندی برداشته است.

در هفته های آتی با تعداد کمی از بازیکنان به تمرینات ادامه می دهیم. سپس پنج یا شش روز را در مالت و با دو بازی دوستانه سپری می کنیم. امیدواریم بازیکنان اینتر حاضر در جام جهانی تا جایی که ممکن است دیر به ترکیب برگردند، زیرا آنها می خواهند در این مسابقات به بهترین شکل ممکن حاضر شوند.

درخشش ادین ژکو؟ سال گذشته وقتی روملو لوکاکو فروخته شد، اولین بازیکنی که خواهان جذبش شدم همین ادین ژکو بود. او می‌دانست که با بازگشت لوکاکو کمتر بازی می‌کند، اما با وجود ۳۶ سال سن در 19 دیدار به میدان رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *