بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چراغ سبز ستاره هلندی به بزرگان اروپا

کودی گاکپو : فکر می‌کنم در پایان این فصل برای برداشتن گام بعدی آماده خواهم بود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۲
کودی گاکپو

کودی گاکپو مهاجم جوان و مستعد هلندی، در مصاحبه‌ای از تمایلش به جدایی و پیوستن به یک تیم بزرگ اروپایی در تابستان صحبت کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کودی گاکپو مهاجم جوان و مستعد هلندی، در مصاحبه‌ای از تمایلش به جدایی و پیوستن به یک تیم بزرگ اروپایی در تابستان صحبت کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، کودی گاکپو در این فصل با 9 گل زده بهترین گلزن اردیویسیه است و با 12 پاس گل نیز بهترین آمار را در آیندهوون ثبت کرده است. او در تابستانِ جاری در آستانه انتقال به یونایتد بود اما قیمت 50 میلیون یورویی که سران PSV برای مهاجم جوان‌شان در نظر گرفتند، این معامله را به بن‌بست رساند.

حالا پس از گذشت 4 ماه از شروع لیگ و در آستانه شروع جام جهانی، خاکپو از تمایلش به جدایی از پی اس وی در انتهای فصل صحبت کرده و می خواهد در تابستان آینده قدم بعدی را در زندگی فوتبالی‌اش بردارد.

او در مصاحبه با NOS هلند گفت:

فکر می‌کنم در پایان این فصل برای برداشتن گام بعدی آماده خواهم بود. احساس می‌کنم در ابتدای فصل نیز همین‌طور بودم اما بعد از انتهای این فصل، انگیزه بیشتری برای برداشتن قدم بعدی خواهم داشت.

سپس از او پرسیده شد که باشگاه رویایی‌اش کدام است که با لبخند جواب داد:

پی اس وی همیشه باشگاه رویایی من بوده است. اما اگر بخواهم از تیم‌های بزرگ نام ببرم رئال مادرید، بارسلونا، منچستریونایتد، منچسترسیتی و لیورپول. بازی در هر کدام از این تیم ها باعث افتخار من خواهد بود اما باید ببینم چه تیمی را بیشتر از بقیه دوست دارم. انتخاب درستی در این مورد خواهم کرد.

خاکپو، در تابستان امسال، به صراحت از علاقه‌اش به یونایتد صحبت کرده و از شیاطین سرخ به عنوان تیم محبوبش در دوران کودکی نام برده بود اما حالا با درخششی که از خود به نمایش گذاشته، علاوه بر یونایتد، باشگاه‌های بزرگ دیگری نیز خواهان او هستند.

اکنون او آماده سفر به قطر می شود تا تحت نظر لوئی فن‌خال، در جام جهانی بدرخشد و بتواند موفقیت‌های باشگاهی‌اش را در تیم ملی هلند نیز ادامه دهد.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال جهان
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *