بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام کونته برای هری کین در آستانه جام جهانی

آنتونیو کونته : هری کین ستاره اصلی جام جهانی می‌شود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۲
آنتونیو کونته

آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام، بعد از پیروزی 4-3 تیمش مقابل لیدز از هری کین تمجید کرده و گفت او با آمادگی کامل راهی جام جهانی خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام، بعد از پیروزی 4-3 تیمش مقابل لیدز از هری کین تمجید کرده و گفت او با آمادگی کامل راهی جام جهانی خواهد شد.

به گزارش پارس فوتبال، تاتنهام امشب در خانه خود میزبان لیدز بود و در یک بازی دراماتیک موفق شد حریف را 4-3 شکست دهد درحالیکه در جریان بازی سه بار از لیدز عقب افتاد ولی هر بار موفق شد به بازی برگردد و در نهایت با برتری به کار خود در این بازی پایان دهد.

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، در پایان این بازی به ستایش از ستاره تهاجمی تیمش هری کین پرداخت و گفت او در نهایت آمادگی به جام جهانی می‌رود و می‌تواند بزرگترین ستاره این تورنمنت باشد.

پیروزی دراماتیک تاتنهام بعد از سه بار عقب افتادن از لیدز

این بازی خیلی‌ها را خوشحال کرد. کسانی که در استادیوم بودند یک بازی هفت گله و البته بسیار زیبا دیدند. فارغ از این بازیکنان من نشان دادند چه شخصیت قابل احترامی دارند و این مهمترین نکته این بازی برای تاتنهام بود. ما در بازی‌های زیادی به بازی برمی‌گردیم و به خصوص در این بازی به دلیل باوری که به پیروزی داشتیم در نهایت موفق شدیم.

ما باید هر روز مبارزه کنیم و هرگز تسلیم نشویم. تسلیم نشدن شعار اصلی تیم ما است.

اما نکته منفی این بازی دریافت سه گل است که خبر خوبی نیست. تیمی که می‌خواهد با بزرگان رقابت کند نباید گلهای زیادی بخورد. این خوب نیست. البته یادمان نرود که این روزها که مجبور شدیم در 43 روز 13 بازی انجام دهیم برای همه دوره سختی بود و نباید از تاثیرش غافل شد.

ریچارلیسون، بنتانکور و کولشفسکی و نقل و انتقالات

تیمی که می‌خواهد مدعی قهرمانی باشد به بازیکنان باکیفیت نیاز دارد. ما برای رسیدن به تیمهایی مثل سیتی و لیورپول و چلسی به زمان و صبر نیاز داریم و باید در بازار نقل و انتقالات تیم را تقویت کنیم.

همین امروز دیدید که داشتن بازیکنانی مثل ریچارلیسون و کولوشفسکی چقدر مهم بود. برای من مربی کار کردن با چنین بازیکنانی خیلی مهم است. حتما روند پیشرفت رودریگو بتانکور و امیل هویبرگ را هم دیده‌اید.

هری کین

هری در این فصل نقش خیلی مهمی برای ما بازی کرده. اگر نیمه فصل را بین چهار تیم اول جدول تمام کردیم باید خیلی از هری تشکر کنیم. هری با شور و شوق زیاد به جام جهانی می‌رود و از نظر بدنی هم در اوج است. هری کین کاملا آماده است تا برای انگلیس بدرخشد و من این را در چشمانش می‌بینم. او آماده است تا ستاره اصلی جام جهانی باشد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *