بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شوک به انگلیس ؛ مدیسون جام جهانی را از دست داد؟

مصدومیت نگران کننده جیمز مدیسون در دیدار لستر و وستهم در آستانه جام جهانی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ | ۹:۵۵
مصدومیت نگران کننده جیمز مدیسون در دیدار لستر و وستهم در آستانه جام جهانی

جیمز مدیسون ستاره تیم ملی انگلیس در جریان دیدار دیروز لستر برابر وستهام مصدوم شد. این در حالیست که او باید برای سه شیرها به میدان برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جیمز مدیسون ستاره تیم ملی انگلیس در جریان دیدار دیروز لسترسیتی برابر وستهم مصدوم شد.

به گزارش پارس فوتبال، یکشنبه شب هفته آینده بالاخره انتظارها پایان خواهد یافت و جام جهانی 2022 قطر رسما کلید می خورد؛ جایی که در دیدار افتتاحیه دو تیم قطر و اکوادور به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در این فاصله کوتاه باقی مانده تا مسابقات جام جهانی مهم‌ترین دغدغه و نگرانی سرمربیان تیم های حاضر در مسابقات به آمادگی جسمانی بازیکنان و البته احتمال مصدومیت آن ها مربوط می شود.

همین پنجشنبه شب بود که در جریان دیدار دوستانه بین دو تیم ایران و نیکاراگوئه ستاره خط هافبک تیم ملی ایران یعنی امید ابراهیمی دچار مصدومیت شد؛ موضوعی که باعث شد این بازیکن با تجربه حضور در جام جهانی را از دست بدهد.

یا قبل‌تر از آن معلوم شده بود که بازیکنان دیگری نیز مثل سادیو مانه با این کابوس مواجه شده اند، هرچند که البته ستاره بایرن مونیخ در لیست سنگال قرار گرفته اما بعید به نظر می رسد که حداقل در مرحله گروهی بتواند این تیم را همراهی کند.

در همین راستا این کابوس تلخ و ناراحت کننده می توانست به سراغ هافبک کلیدی تیم ملی انگلیس بیاید. در جریان دیدار امروز بین دو تیم وستهام و لسترسیتی که با یک گل به سود شاگردان برندان راجرز خاتمه یافت، جیمز مدیسون در دقیقه 25 بازی برابر وستهام دچار مصدومیت شد و زمین بازی را ترک کرد.

ابتدا برخی گزارش ها حکایت از آن داشت که مصدومیت جیمز مدیسون جدی است و او از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شده واین ستاره تیم ملی انگلیس جام جهانی را از دست خواهد داد. با این حال برندان راجرز، سرمربی لستر پس از بازی اعلام کرد که حال این بازیکن خوب است و مشکل او خیلی جدی نیست.

گفتنی است مدیسون یکی از آماده‌ترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس در هفته‌های اخیر بوده و آمار 7 گل و 4 پاس گل را تا به اینجای فصل به ثبت رسانده است و گرت ساوتگیت حساب ویژه ای روی این بازیکن باز کرده است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *