بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیام فیرمینو برای سرمربی برزیل از آنفیلد + عکس

درخشش روبرتو فیرمینو با لباس لیورپول پس از عدم دعوت به لیست برزیل

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ | ۹:۴۴
روبرتو فیرمینو در لیورپول

روبرتو فیرمینو که برای حضور در جام جهانی به تیم ملی برزیل دعوت نشده است با گلزنی در دیدار امشب لیورپول پیامی برای تیته، سرمربی سلسائو، فرستاد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روبرتو فیرمینو که برای حضور در جام جهانی به تیم ملی برزیل دعوت نشده است با گلزنی در دیدار امشب لیورپول پیامی برای تیته، سرمربی سلسائو، فرستاد.

به گزارش پارس فوتبال، بعد از معرفی رسمی فهرست بیست و شش نفره تیم ملی برزیل برای حضور در جام جهانی 2022 قطر یکی از جنجالی‌ترین نکات این فهرست عدم حضور نام روبرتو فیرمینو، مهاجم لیورپول، در فهرست تیته بود.

فیرمینو در روزهای بعدی واکنشی احساسی به این موضوع نشان داد و با اینکه به صراحت از کسی نام نبرد و برای سلسائو آرزوی موفقیت کرد ولی مشخص بود که از دعوت نشدن به تیم ملی بسیار ناراحت است.

فیرمینوی 31ساله امشب در دیدار لیورپول و ساوتهمپتون انگیزه زیادی داشت تا در آخرین بازی لیورپول پیش از جام جهانی پیامی برای تیته ارسال کند. او خیلی زود و در دقیقه 6 موفق شد برای قرمزهای آنفیلد گلزنی کند. لیورپول صاحب یک ضربه آزاد شد و ارسال رابرتسون از سمت راست در حالی به روبرتو فیرمینو رسید که او پشت به دروازه ایستاده بود. ستاره برزیلی اما موفق شد در همان موقعیت با یک ضربه سر توپ را از همه بازیکنان و دروازه‌بان ساوتهمپتون عبور داده و وارد دروازه کند.

روبرتو فیرمینو در لیورپول

دعوت نشدن فیرمینو به تیم ملی در حالی اتفاق افتاد که او در هشت سال گذشته تقریبا همیشه به سلسائو دعوت شده بود. این مهاجم برزیلی اولین بار در سال 2014 به سلسائو راه یافت و تا این لحظه 55 بازی ملی در کارنامه دارد.

فیرمینو که با لیورپول سابقه قهرمانی در لیگ برتر و چمپیونزلیگ را دارد جایش را در فهرست بازیکنان تیته به گابریل مارتینلی از آرسنال داده است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *