بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نیوکسل 1-0 چلسی ؛ لیگ برتر یک مدعی جدید دارد

پیروزی ارزشمند نیوکسل در سنت جیمز پارک برابر چلسی با یک گل

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ | ۹:۲۸
پیروزی ارزشمند نیوکسل در سنت جیمز پارک برابر چلسی با یک گل

نیوکسل با پیروزی 1-0 مقابل چلسی، به دو امتیازی منچسترسیتی، تیم دوم جدول لیگ برتر، رسید. این تیم حالا در قامت یک مدعی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نیوکسل با پیروزی 1-0 مقابل چلسی، به دو امتیازی منچسترسیتی، تیم دوم جدول لیگ برتر، رسید.

به گزارش پارس فوتبال، شاگردان ادی هاو که در این فصل نتایج بسیار خوبی کسب کرده‌اند، در ادامه نمایش‌های خوب شان امشب موفق شدند با یک گل چلسی را شکست بدهند و فاصله‌شان با سیتی را به دو امتیاز برسانند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 16 بود که اولین موقعیت بازی نصیب نیوکسل شد اما ضربه والی آلمیرون، از بالای دروازه چلسی به بیرون رفت.

در ادامه روند بازی تغییر چندانی نکرد و حملات دو تیم به موقعیت‌های چندانی روی دروازه‌ها منجر نشد. در آخرین ثانیه‌های نیمه اول بود که روی ارسال دَن برن، توپ در محوطه جریمه چلسی به دست تروو چالوبا برخورد کرد ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت و VAR هم تصمیم او را تایید کرد تا در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم را نیوکسل بهتر آغاز کرد و در دقیقه 51 بود که روی ارسال کیه‌ران تریپیه، این شان لانگ‌استف بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه والی او را ادوارد مندی برگشت داد و بازیکنان نیوکسل نتوانستند از توپ برگشتی استفاده کنند.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 65، این کانر گالاگر می‌توانست چلسی را پیش بیندازد اما نیک پوپ با یک واکنش تماشایی، دروازه میزبان را بسته نگه داشت.

پیروزی ارزشمند نیوکسل در سنت جیمز پارک برابر چلسی با یک گل

دو دقیقه بعد سرانجام این نیوکسل بود که به گل رسید. روی حرکت درعرض آلمیرون پشت محوطه جریمه چلسی بود که توپ اتفاقی به جو ویلاک رسید و او هم با یک ضربه دقیق، دروازه چلسی را باز کرد.

بعد از این گل گراهام پاتر دست به سه تعویض همزمان زد و حکیم زیاش، کای هاورتز و مارک کوکوریا را به جای میسون مونت، لوئیز هال و آرماندو بورخا به زمین فرستاد.

اما علی رغم این تغییر، آبی‌های لندن نتوانستند موقعیت چندانی روی دروازه حریف ایجاد کنند و در نهایت بازی با همان یک گل به سود نیوکسل به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *