بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار ترسناک اسطوره پرسپولیس به مهدی طارمی

ناصر محمدخانی : مهدی طارمی باید خودش را نشان دهد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۹:۲۳
ناصر محمدخانی پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

ناصر محمدخانی پیشکسوت پرسپولیس گفت : به عنوان مثال طارمی خیلی خوب در فوتبال اروپا جا افتاده و گل‌های خوبی می‌زند و او باید در این جام جهانی خودش را نشان بدهد، ان‌شاالله پایش به گلزنی هم باز شود و فیزیک خوبی دارد، از موقعیت‌ها خوب استفاده می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ناصر محمدخانی پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شرایط تیم ملی پس از انجام سه بازی تدارکاتی و در آستانه شروع مسابقات جام جهانی 2022، اظهار داشت:

هرچه با تیم‌هایی که سرعتی هستند و سبکشان به تیم‌های همگروه ما نزدیک است بازی کنیم، خیلی به نفعمان خواهد بود. باید ببینیم شرایط تیم چگونه خواهد بود. حریفان ما، همه قدرتمند و صاحب سبک هستند.

وی افزود:

شاید حساس‌ترین بازی ما با آمریکا باشد که با دوره‌های فرق می‌کند. تیمش متحول شده و کیفیت بالایی دارد. باید در این بازی هوشیارتر باشیم. انگلستان هم که تاریخ فوتبال است. تیم ولز هم سبکی نزدیک به فوتبال انگلیسی دارد. در کل کارمان سخت است. توقعی برای صعود نداریم و کار سختی خواهد بود ولی شدنی است. تجربه‌های گذشته نشان می‌دهد می‌توان با یک برد و یک مساوی هم از گروه صعود کرد.

مهاجم پیشین تیم ملی تصریح کرد:

البته امسال این انتظار می‌رود که نسبت به جام جهانی قبلی بیشتر امتیاز بگیریم. یعنی امیدواری به صعود بیشتر است. الان تیم ملی شرایط خیلی خوبی دارد و نفرات خوبی هم داریم. اسکوچیچ هم برای تیم ملی زحمت کشید و کمتر کسی فکر می‌کرد اینطور نتیجه بگیرد. شاید هم شانس با او یار بود و خدا کمکش کرد. باید از او قدردانی بهتری می‌شد. به هرحال جمع بندی این بود که در جام جهانی مربی صاحب نامی روی نیمکت باشد.

محمدخانی گفت:

کی‌روش کارنامه خیلی خوبی دارد. در بالاترین سطح اسپانیا و انگلیس کار کرده و به خاطر مدیریت بهترش تصمیم بر این شد که چنین مربی روی نیمکت تیم ملی بنشیند. در کل هر سه خط تیم ملی ما نفرات خیلی خوبی دارد. مهاجمان بی نظیری داریم که خارج از کشور بازی می‌کنند و تجربه بالایی دارند. می‌توان روی آن‌ها حساب کرد. به عنوان مثال طارمی خیلی خوب در فوتبال اروپا جا افتاده و گل‌های خوبی می‌زند. او باید در این جام جهانی خودش را نشان بدهد. ان‌شاالله پایش به گلزنی هم باز شود. فیزیک خوبی دارد، از موقعیت‌ها خوب استفاده می‌کند و قدرت سرزنی خوبی هم دارد.

وی ضمن ابراز امیدواری برای صعود تیم ملی عنوان کرد:

چندین دوره در جام جهانی حاضر شدیم ولی صعودی نداشتیم. امیدوارم امسال برای اولین بار این اتفاق بیفتد. امیدوارم در این دوره طلسم ما شکسته شود و افتخار بزرگی برای کشورمان به دست بیاید. اگر بتوانیم آمریکا را شکست بدهیم و یک مساوی هم از دو بازی دیگر بگیریم، شانس زیادی برای صعود خواهیم داشت. سه برد اخیر شرایط روحی خوبی برای تیم به وجود آورده و الان بازیکنان خودشان را باور دارند. این تیم می‌تواند حریف سرسختی برای تیم‌هخای حاضر در گروه باشد و همین مساله اعتماد به نفس بازیکنان را بالا می‌برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *