بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام خاص رسانه مطرح آمریکایی برای شاه ماهی استقلالی

تمجید رسانه ورزشی ESPN آمریکا از امید نورافکن

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۹:۲۱
امید نور افکن در کناره برترین ستاره های آسیایی جام جهانی 2022 قرار گرفت

ویگاه شبکه ESPN آمریکا به معرفی پنج بازیکن جوان آسیایی پرداخته که انتظار می‌رود جام جهانی ۲۰۲۲ قطر میدان درخشش آنها باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

این شبکه آمریکایی از امید نور افکن که می‌تواند در دفاع چپ یا هافبک دفاعی بازی کند، به‌عنوان پدیده‌ای نام برده که می‌تواند دنباله‌رو بزرگان تیم ملی ایران باشد.

رسانه آمریکایی نوشته است:

در سال‌هایی اخیر ایران بازیکن‌‌هایی داشته که به حدی خوب بوده‌اند که توانسته‌اند جایی برای خود در فوتبال اروپا دست و پا کنند. امید نورافکن می‌تواند نفر بعدی باشد که جا پای بازیکنانی مانند مهدی طارمی، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش می‌گذارد.

نورافکن ۲۵ ساله است و از اینکه یک استعداد ناپخته باشد، فاصله گرفته است. او پیشتر یک تجربه کوتاه با «شارلروا» در لیگ بلژیک داشته است. نورافکن که توانایی بازی در چند پست را دارد، حالا به سپاهان در لیگ برتر ایران بازگشته و خود را به‌عنوان یکی از بازیکنان باثبات لیگ خلیج فارس ایران تثبیت کرده است.

امید نور افکن خود را به‌عنوان مدافع چپ و همچنین هافبک دفاعی تطبیق دادهاست. امید ممکن است در ترکیب ثابت یاران «کارلوس کی‌روش» در تیم ملی ایران حضور نداشته باشد اما او بازیکنی است که حتی به‌عنوان یار جایگزین می‌تواند تأثیر خود را داشته باشد.

شبکه ESPN همچنین از «اکرم عفیف» بازیکن تیم ملی قطر، «فراس البریکان» مهاجم تیم ملی عربستان سعودی، «تاکه‌فوسا کوبو» مهاجم ژاپن و «لی کونگ این» هافبک کره جنوبی به‌عنوان ستاره‌های جوان تیم‌های آسیایی در جام جهانی قطر نام برده است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *