بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه آتشین اسطوره استقلال به ستاره محبوب هواداران پرسپولیس

امیرحسین صادقی : حسین حسینی از بقیه گلرها مطمئن تر است

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۸
امیرحسین صادقی پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

امیرحسین صادقی پیشکسوت استقلال گفت : البته علیرضا بیرانوند به عنوان دروازه بان اصلی تیم ملی ایران کاملاً مطمئن و با تجربه است اما مطمئناً حسین حسینی بین بقیه ذخیره‌ها از همه مطمئن تر است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیرحسین صادقی پیشکسوت استقلال می گوید حسینی دروازه بانی است که نسبت به بقیه نفرات حاضر در اردوی تیم ملی شرایط بهتری دارد. وی همچنین معتقد است بازی با تونس فشاری را به تیم ملی وارد نمی کند

آقای امیرحسین صادقی درباره برد تیم ملی مقابل نیکاراگوئه چه نظری دارید؟

این بازی نمی‌تواند دستاورد چندانی برای فوتبال ملی کشورمان برای ورود به جام جهانی داشته باشد چون تقرباً نصف بیشتر این نفرات در بازی‌های اصلی در ترکیب این تیم جایی ندارند. قطعاً کارلوس کی‌روش از برگزاری این بازی قصد داشت بازیکنان جوان تر تیم ملی را زیر نظر بگیرد وگرنه بازیکنان شاغل در لیگ داخلی اکثرشان در ترکیب اصلی تیم ملی بازی نخواهند کرد. ما تقریباً همان بازی دفاعی و پرس همیشگی را از تیم ملی شاهد بودیم. بازی‌ای که قرار است با انگلیس، ولز و آمریکا به همین شیوه کار کنیم. کارلوس کی‌روش در گذشته سیستم فوتبالش دفاعی بود و امروز هم دیدیم که با اینکه تیم نیکاراگوئه قدرت چندانی برای حمله به دروازه مان نداشت اما سعی کردیم بیشتر کارهای دفاعی را تمرین کنیم.

خیلی ها انتظار داشتند تیم ملی با تعداد گل‌های بیشتری به برتری برسد.

فکر می‌کنم کی روش بیشتر می‌خواست جوانان تیم ملی را محک بزند و آنها را ببیند. جوانانی که به احتمال زیاد خیلی از آنها هم خط می‌خورند. اما نباید ناامید شوند چون آنها آینده ساز تیم ملی هستند. تنها کار مثبت کی‌روش در این دیدار همین بود که جوانان را به میدان فرستاد و زیاد دنبال گلزنی نبود.

بازی با تونس را چطور ارزیابی می کنید؟

مسابقه‌ای که ۵ روز مانده به جام جهانی برگزار می‌شود و هر دو تیم هم در جام جهانی بازی دارند قطعاً بازی پرفشاری نیست. چون هیچکدام از بازیکنان دو تیم نمی‌خواهند در آستانه برگزاری جام جهانی مصدوم شوند. بنابراین فشاری روی هم نمی‌آورند.

عملکرد حسینی در دیدار با نیکاراگوئه را چطور دیدید؟

حسینی دروازه بانی است که نسبت به بقیه نفرات حاضر در اردوی تیم ملی شرایط بهتری دارد. البته بیرانوند به عنوان دروازه بان اصلی تیم ملی ایران کاملاً مطمئن و با تجربه است اما مطمئناً حسینی بین بقیه ذخیره‌ها از همه مطمئن تر است.

در خصوص بدهی های استقلال صحبت کنید؟

متأسفانه باشگاه را به ورطه ورشکستگی رسانده اند و بعد گذاشتند و رفتند!استقلال بدهی های زیادی دارد و معلوم نیست این همه پولی که بعه باشگاه آمده کجا خرج شده است.

با این شرایط و انبوه بدهی‌هایی که باشگاه استقلال دارد چشم انداز شما از آینده باشگاه استقلال چیست؟

من می‌گویم وقتی مدیرعاملی را می‌آورید، باید بیلان مالی باشگاه صفر باشد و وقتی هم که او می‌خواهد برود باید با همان بیلان صفر باشگاه را از او تحویل بگیرید. در غیر این صورت دو راه بیشتر باقی نمی‌ماند. یکی اینکه دولتمردان و مجلسی‌ها باید کمک کنند تا بدهی باشگاه استقلال پرداخته شود و فتح‌الله‌زاده بتواند از اینجا به بعد به درآمدزایی و چرخاندن باشگاه فکر کند. یا اینکه در نهایت فتح الله زاده باشگاه را به امان خودش رها میکند و می‌رود. اگر فتح الله زاده استعفا کند و بروند نباید تعجب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *