بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دهن‌کجی دوباره به بارسلونا ؛ پیکه چقدر شاکی بود!

بی محلی خانواده جرارد پیکه به دعوت مدیران بارسلونا برای تماشای آخرین بازی جرارد پیکه

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۶:۲۶
بی محلی خانواده جرارد پیکه به دعوت مدیران بارسلونا برای تماشای آخرین بازی جرارد پیکه

در شرایطی که اصلا کسی انتظارش را نداشت، جرارد پیکه، ستاره اسپانیایی و پرافتخار بارسلونا، هفته گذشته رسما اعلام کرد از دنیای فوتبال خداحافظی می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خانواده جرارد پیکه دعوت به تماشای خداحافظی این بازیکن در نوکمپ و در باکس روسا را رد کرده اند.

به گزارش پارس فوتبال، در شرایطی که اصلا کسی انتظارش را نداشت، جرارد پیکه، ستاره اسپانیایی و پرافتخار بارسلونا، هفته گذشته رسما اعلام کرد از دنیای فوتبال خداحافظی می کند. این بازیکن در جریان بازی بارسا برابر آلمریا تصمیم خود را علنی کرده و خداحافظی احساسی و خاصی با هواداران بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ داشت.

حالا نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد نزدیک ترین فرد به جرارد پیکه که در روز خداحافظی مقابل آلمریا در باکس روسا حضور داشت، آرتورو کانالس، مدیر برنامه این بازیکن او بود. پدربزرگ، والدین، فرزندان، نامزد و بقیه اعضای خانواده و دوستان نیز به این مراسم و صندلی های مخصوص افراد مهم در ورزشگاه نوکمپ دعوت شده بودند، اما ترجیح دادند روی صندلی های نزدیک تر به زمین نشسته و این مراسم را با وضوح بیشتری تماشا کنند.

البته ممکن است دلیل این تصمیم از سوی اطرافیان جرارد پیکه نیز نوعی دهن کجی به خوان لاپورتا و مدیران فعلی باشگاه باشد. برخی اخبار حاکی از آن است که مدافع سابق بارسا در این اواخر اصلا رابطه خوبی با لاپورتا نداشته و بابت چند اتفاق از دست او ناراحت شده است. به هر حال تصمیم خداحافظی از فوتبال و رد کردن شانس حضور در جام جهانی در این مقطع، کار عجیبی از سوی جرارد پیکه بود و به نظر می رسد همچنان حواشی فراوانی حول محور این ماجرا وجود داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *