بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لیونل مسی به PSG پیشنهاد خرید بازیکن داد + عکس

پیشنهاد لیونل مسی به مدیران پاری سن ژرمن برای جذب لوکا رومرو

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۶:۲۱
لیونل مسی

لیونل مسی جذب لوکا رومرو، ستاره نوجوان لاتزیو را به پاری سن ژرمن توصیه کرده است. این بازیکن سابقه حضور در مایورکا را هم دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیونل مسی جذب لوکا رومرو، ستاره نوجوان لاتزیو را به پاری سن ژرمن توصیه کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، باشگاه لاتزیو تابستان گذشته با قراردادی به ارزش 200 هزار یورو، لوکا رومرو، بازیکن 17 ساله و استعداد آرژانتینی را از مایورکا به خدمت گرفت و به این ترتیب جوان ترین بازیکن لالیگا را به تیم جوانان خود اضافه کرد. رومرو بلافاصله مورد توجه مائوریتزیو ساری در اردوی آماده سازی پیش فصل قرار گرفته، در ادامه در تیم اصلی حضور پیدا کرد و چند بازی برای تیم پایتخت نشین ایتالیا نیز انجام داد.

رومرو در مسابقه دیروز لاتزیو مقابل مونزا در نیمه دوم به جای ماتئو کانچلیری وارد زمین شد. عملکرد این ستاره 17 ساله در زمین فوق‌العاده به نظر می‌رسید و حرکت هوشمندانه لوکا رومرو بدون توپ منجر به اولین گل لاتزیو در دقیقه 69 توسط پدرو شد. عملکرد درخشان این بازیکن جوان باعث شد که لیونل اسکالونی اوایل امسال به اردوی تیم اصلی آرژانتین نیز دعوت کند و لوکا رومرو توانست لیونل مسی را نیز ملاقات کرد و در کنار او تمرین کند.

لیونل مسی

جالب اینجاست مسی نیز در همین مدت کوتاه به قدری تحت تأثیر عملکرد لوکا رومرو قرار گرفته که به پاری سن ژرمن پیشنهاد داده این این نوجوان را در فصل تابستان به خدمت بگیرد. البته لاتزیو در تلاش است تا او رومرو یک قرارداد بلندمدت و جدید ببندد و کلودیو لوتیتو اخیرا مدعی شد این بازیکن آینده لاتزیو خواهد بود. اما به هر حال احتمالا مدیران پاری سن ژرمن اصرار لیونل مسی را بدون پاسخ نمی گذارند و این باشگاه متمول و فرانسوی در هفته های پیش رو برای توافق با لوکا رومرو وارد عمل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *