بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رونمایی باشکوه بنزما از توپ طلا در لیون + عکس

مراسم رونمایی از توپ طلای کریم بنزما در استادیوم خانگی باشگاه لیون

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ | ۹:۵۷
کریم بنزما در لیون

کریم بنزما در استادیوم خانگیِ لیون از جایزه توپ طلای خود رونمایی کرد و به شدت مورد استقبال هواداران تیمِ دوران جوانی خود قرار گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریم بنزما در استادیوم خانگیِ لیون از جایزه توپ طلای خود رونمایی کرد و به شدت مورد استقبال هواداران تیمِ دوران جوانی خود قرار گرفت.

به گزارش پارس فوتبال، ساعاتی پیش باشگاه لیون در ورزشگاه خانگی اش در مقابل نیس قرار گرفته بود که کریم بنزما از این فرصت به بهترین نحو استفاده کرد تا در وقت استراحت بین دو نیمه، از توپ طلای ارزشمند خود میان هواداران لیون رونمایی کند.

کریم مصطفی بنزما متولد شهر لیون است و دوران حرفه ایی فوتبال خود را از این باشگاه آغاز کرد. بنزما از 10 سالگی در المپیک لیون توپ زد و سپس در 22 سالگی زادگاه خود را برای شروع یک ماجراجوییِ پرافتخار به مقصد مادرید ترک کرد.

حالا او پس از 12 سال بر قله فوتبال اروپا ایستاده و با رونمای از توپِ طلایی رنگش، غرور و شادی را برای هموطنان و به ویژه مردم شهرش به ارمغان آورده است.

در بین دو نیمه، ورزشگاه در تاریکی مطلق فرو رفت. بر روی پرده های غول پیکرِ گروپاما، بهترین گل هایش با پیراهن المپیک لیون میان 60 هزار نفر پخش شد. سپس با کت سفید وارد زمین شد و شعله های آتش روشن گردید. همه مربیان سابق او برایش گارد افتخار تشکیل دادند و نهایتا، اسطوره فرانسوی ها و باشگاه المپیک لیون یعنی برنارد لاکومب در اقدامی نمادین توپ طلای کریم را به او تقدیم کرد.

کریم بنزما در لیون

فاتح توپ طلا، در میان تشویق هواداران جایزه اش را در دست گرفت و در حالی که روی چمن گروپاما رژه میرفت، چندین بار دستش را روی قلبش کوبید. او سپس یک دور افتخار زد و با چهره ایی که احساسات در آن چیره شده بود شروع به سخنرانی کرد :

این صحنه ها جادویی و خارق‌العاده است. از رئال مادرید که به من اجازه داد تا این رویا را محقق کنم تشکر می کنم و سپس از لیون، باشگاهی که متعلق به قلب من است متشکرم. اینجا شهر و باشگاه من است.

من از وقتی پسری کوچک بودم در اینجا کار کردم و هواداران همیشه حامی من بودند.
این روشی برای تشکر از شماست.

کریم سپس در مورد جام جهانی و وضعیت مصدومیتش صحبت کرد و این اطمینان را به تمام فرانسوی ها داد که به زودی مهیای حضور در جام جهانی 2022 خواهد شد :

جام جهانی یکی از بهترین هدایای تولد من خواهد بود. من برای شروع این جام عجله دارم چون جاه طلبی های زیادی داریم. ما گروه خوبی داریم اما بازی ها سخت خواهد بود. ما بازی به بازی پیش می رویم هر دیدار حکم یک فینال برای ما خواهد بود.

در قطر صد در صد آماده خواهم بود.

مصدومیت من جدی نیست چون تا زمان شروعِ جام هنوز زمان باقی مانده است. تا 22 نوامبر هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی آماده خواهم شد.

کریم بنزما در جام جهانی روسیه، به تیم ملی فرانسه دعوت نشده بود.

کریم بنزما در لیون

آخرین باری که او در رویداد جام جهانی حضور داشت، به سال 2014 و باخت یک گله مقابل آلمان باز می گردد و حالا پس از گذشت 8 سال،در مقابل استرالیا پا به این رقابت ها خواهد گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *