بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ایران همچنان امیدوار به میزبانی از میهمانان جام جهانی + عکس

سفر مهدی تاج به جزیره کیش برای امکان فراهم سازی میزبانی از جام جهانی 2022

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ | ۹:۳۸
سفر مهدی تاج به جزیره کیش برای امکان فراهم سازی میزبانی از جام جهانی 2022

در فاصله یک هفته مانده به شروع جام جهانی 2022 رئیس فدراسیون فوتبال ایران هنوز به همکاری با میزبان از طریق جزیره کیش امیدوار است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در فاصله یک هفته مانده به شروع جام جهانی 2022 رئیس فدراسیون فوتبال ایران هنوز به همکاری با میزبان از طریق جزیره کیش امیدوار است.

به گزارش “ورزش سه”، جام جهانی 2022 از یکشنبه هفته آینده آغاز می شود. برخلاف گمانه زنی هایی که به ویژه طی یک سال اخیر شاهد بودیم، جزیره کیش سهم خاصی از این تورنمنت نخواهد داشت. این در حالی است که مسئولان فدراسیون فوتبال در تلاش بودند تا از نزدیکی جزیره کیش و قطر استفاده کرده و در بحث درآمدزایی از این طریق فعال باشند.

جمشید حمزه زاده رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران ایران چند روز پیش با تاکید بر اینکه در طول جام جهانی، گردشگری از قطر وارد ایران نخواهد شد گفته بود:

ما از شش ماه پیش اعلام کردیم که با بیست هزار تخت برای هر نفر شب آمادگی پذیرش مسافران جام جهانی قطر را داریم؛ اما تا الان یک نفر هم رزرو نداشته است.

با این وجود شب گذشته شاهد حضور رئیس و دیگر ارکان فدراسیون فوتبال در جزیره کیش بودیم. این حضور البته به منظور دیگری صورت گرفت ولی تاج همچنان به بهره‌برداری ایران از میزبانی قطر از جام جهانی تاکید دارد. او در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری میان سازمان منطقه آزاد کیش و فدراسیون فوتبال درباره برگزاری المپیاد ورزشی فوتسال جوانان کشور اعلام کرد که ایران می تواند مقصدی اقتصادی برای هواداران جام جهانی باشد.

سفر مهدی تاج به جزیره کیش برای امکان فراهم سازی میزبانی از جام جهانی 2022

در شرایطی که تصور می شد در سفر تاج به کیش مصوباتی در خصوص میزبانی ایران از میهمان جام جهانی را هم شاهد باشیم اما رئیس فدراسیون فوتبال ایران فقط در صحبت های خود به این موضوع اشاره کرد و جلسه او با مدیران شهری و ورزشی کیش، به منظور دیگری برگزار گردید.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در بخشی از سخنان خود در حاشیه این مراسم اظهار داشت: جزیره کیش می تواند نقش موثری در برگزاری و اعزام افراد و هواداران به جام جهانی داشته باشد. منطقه آزاد کیش محل مناسبی برای تردد و استفاده از امکانات رفاهی مقرون به صرفه برای هواداران جام جهانی است چرا که کیش رویکرد ورزش محور در سیستم ورزشی کشور دارد.

با وجود اظهارات فوق اما به نظر نمی رسد که استقبال خاصی از حضور در کیش طی ایام جام جهانی 2022 را شاهد باشیم. البته پی بردن به نکته یاد شده خیلی هم سخت نیست چرا که در فاصله کمتر از 10 روز به شروع جام جهانی، هیچ گونه تفاهم نامه یا فعالیت رسمی برای تحقق چنین موردی میان ایران و کشور میزبان صورت نگرفته و اکثرا ادعاها به صورت شفاهی و بدون سندیت خاصی بوده است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *