بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش قاطع مهدی ترابی به منتقدان + سند

سوتیتر: خلاصه بازی ایران ۱ - ۰ نیکاراگوئه ؛ ورزشگاه آزادی ؛ پیروزی در دیدار تدارکاتی با گل‌ مهدی ترابی

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ | ۲۳:۱۷


تیم ملی ایران علی‌رغم غیبت لژیونرهای شاغل در اروپا توانست با تک‌ گل مهدی ترابی به برد روحیه‌بخش مقابل نیکاراگوئه دست یابد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 19:30 امروز (پنجشنبه) در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی نیکاراگوئه رفت که این دیدار با برتری یک گله شاگردان کارلوس کی‌روش به پایان رسید.

روز :پنجشنبه؛ تاریخ: ۱۴۰۱/۰۸/۱۹

ساعت: ۱۹:۳۰
استادیوم : آزادی
داور: گل مراد سعد الله
کمک‌ها: اکمل بوریف، فرخود کولاروف

کارت زرد:
دقیقه ۱۷- اسکار آکِوِدو

ایران:
علیرضا بیرانوند(دقیقه ۶۲-سیدحسین حسینی)، مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی زادگان، ابوالفضل جلالی، رامین رضاییان، روزبه چشمی، میلاد سرلک(دقیقه ۶۲-مهدی هاشمی نژاد)، امید نورافکن (دقیقه ۶۲-امید ابراهیمی(دقیقه ۶۸- شجاع خلیل‌زاده))، مهدی ترابی(دقیقه ۷۷- سامان تورانیان)، وحید امیری و آریا برزگر (دقیقه ۷۷- امیر علی صادقی)
سرمربی: کارلوس کی‌روش

نیکاراگوئه:
الیر لوپز، ماروین فلتس، اریک تلز، داویلا، اکودو، جیسون کورونل، مونکادا، هارولد مدینا (دقیقه ۷۷- گوتیرز)، مارلون لوپز، فلورس (دقیقه ۴۶- تالاوزا)، ترمینو
سرمربی: مارکو آنتونیو

لحظات حساس:
دقیقه ۵- وحید امیری پس از توپ ربایی از بازیکن نیکاراگوئه سانتری را به محوطه جریمه انجام داد که ضربه سر ترابی به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۱۰- شوت بریان لوپز از داخل محوطه جریمه در اختیار علیرضا بیرانوند قرار گرفت.

دقیقه ۱۵- گل اول ایران؛ مهدی ترابی: پس از اشتباه مدافع نیکاراگوئه توپ به امید نورافکن رسید و او از سمت چپ سانتر زمینی به محوطه جریمه انجام داد که توپ به ترابی رسید. وی در ادامه با دریبلی مدافع پیش روی خود را محو کرد و با ضربه‌ای محکم گل اول را برای ایران به ارمغان آورد.
دقیقه ۳۱- ماریو در داخل محوطه جریمه ایران صاحب موقعیت خطرناکی شد که شوت او توسط روزبه چشمی از روی خط دروازه برگشت داده شد.
دقیقه ۴۵- جاناتان مونکادا با فرار از پشت دفاع ایران به محوطه جریمه نفوذ کرد اما شوت آن با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۴۵+۱- شوت خطرناک ترابی از داخل محوطه جریمه در اختیار گلر حریف قرار گرفت.
دقیقه ۷۵- نیکاراگوئه با یک کار تیمی داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که شوت برایان لوپز را حسینی با واکنشی زیبا دفع کرد.
دقیقه ۷۹- شوت خطرناک ابوالفضل جلالی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۸۸- ضربه سر خطرناک پورعلی‌گنجی از داخل محوطه جریمه در اختیار دروازه‌بان نیکاراگوئه قرار گرفت.
دقیقه ۹۰+۲- وحید امیری تا پشت محوطه جریمه با توپ حرکت کرد و پاس در عرضی را به صادقی داد و شوت خطرناک او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در نهایت این بازی با همان تک گل مهدی ترابی که در نیمه اول به ثمر رساند به پایان رسید تا شاگردان کی روش در غیاب لژیونرهای سرشناس شاغل در اروپا تیم ملی ایران با پیروزی این بازی را پشت سر بگذارند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *