بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تصمیم بحث برانگیز کمیته انضباطی لالیگا ؛ کارلتو قسر در رفت

قبول دفاعیات کارلو آنچلوتی پس از توهین به داور از سوی کمیته انضباطی اسپانیا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۰
قبول دفاعیات کارلو آنچلوتی پس از توهین به داور از سوی کمیته انضباطی اسپانیا

اظهارنظر کارلو آنچلوتی بر علیه داور بازی رئال-خیرونا برای او نه جریمه ای در پی داشت و نه اینکه محروم خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اظهارنظر کارلو آنچلوتی بر علیه داور بازی رئال- خیرونا برای او نه جریمه ای در پی داشت و نه اینکه محروم خواهد شد.

به گزارش پارس فوتبال، رئال مادرید یکشنبه هفته گذشته در برنابئو برابر حریف ته جدولی خود خیرونا با تساوی 1-1 متوقف شد. رئال با گل وینیسیوس پیش بود اما در دقیقه 78 ملرو لوپز، داور بازی، با دخالت وی ای آر و بازبینی صحنه، برخورد توپ به دست مارکو آسنسیو را پنالتی اعلام کرد تا خیرونا به این شکل گل مساوی را بزند. لوپز در ابتدا دستور به ادامه بازی داده بود.

در تکرار تصاویر مشخص است که توپ ابتدا به سینه آسنسیو برخورد می کند اما در نهایت تشخیص داور پنالتی بود. بسیاری از کارشناسان داوری اسپانیا معتقدند تصمیم داور اشتباه بود و رئالی ها نیز به این تصمیم اعتراض زیادی داشتند. کارلو آنچلوتی، مربی رئال، در نشست خبری پس از بازی در اظهارنظری تند گفت که آن صحنه اصلا پنالتی نبود و داور پنالتی را به ضرر تیمش اختراع کرد.

کمیته انضباطی فوتبال اسپانیا چهارشنبه هفته پیش جلسه‌ای داشت و به شکایت کمیته داوران اسپانیا از کارلتو رسیدگی کرد. کمیته داوران اسپانیا اظهارات آنچلوتی را توهینی به جامعه داوری عنوان کرده بود اما پس از دفاعیات کارلتو، در نهایت قاضی پرونده تصمیم به رد شکایت گرفت و جریمه و محرومیتی برای مربی ایتالیایی در نظر گرفته نشد. کمیته داوران محرومیت دو تا چهار جلسه ای را برای آنچلوتی درخواست کرده بود.

باشگاه رئال مادرید اطمینان داشت که کارلو آنچلوتی محروم نخواهد شد چرا که او از عبارتی استفاده کرده بود که در ایتالیا مرسوم است. در واقع منظور کارلتو این نبود که داور عامدانه به ضرر رئال سوت زده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *