بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازگشت تیم ملی به ورزشگاه آزادی پس از ۲۸۲ روز

۲۸۲ روز از آخرین دیدار تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی گذشته است

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ | ۲۳:۴۵
تیم ملی

دیدار دوستانه ایران و نیکاراگوئه در حالی برگزار می شود که از آخرین بازی برگزار شده بین ایران و یک حریف در ورزشگاه آزادی 282 روز گذشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیدار دوستانه ایران و نیکاراگوئه در حالی برگزار می شود که از آخرین بازی برگزار شده بین ایران و یک حریف در ورزشگاه آزادی 282 روز گذشته که آن مسابقه به دیدار تیم ملی ایران در روز 12 بهمن 1400 برابر تیم ملی امارات برمی گردد که ایران با تنها گل مهدی طارمی برنده آن مسابقه شد.
ایران در حالی با حریف خود از کونکاکاف بازی خواهد کرد که در فاصله این 282 روز بازیهای فوتبال ایران یا خارج از ایران برگزار شده و یا تنها دیدار کشورمان با حریفان خارجی در ورزشگاه امام رضای مشهد بوده است.
تیم ملی با حریف خود از کونکاکاف در حالی روبرو می شود که در واقع پایان کار فوتبال ما در ایران قبل از مسابقات فوتبال جام جهانی بوده است و در این دوره از مسابقات جام جهانی تنها یک بازی تدارکاتی در ایران خواهیم داشت.
سایر بازیهای تدارکاتی کشورمان در خارج از ایران و در کشورهای ثالث برگزار شده و برابر تونس هم در واقع یک کشور ثالث یعنی قطر بازی خواهد کرد.
تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی برابر نیکاراگوئه برای دهمین بار به مصاف یک کشور از قاره آمریکای شمالی و مرکزی و حوزه دریای کارائیب خواهد رفت.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *