بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لواندوفسکی : امیدوارم با بارسلونا هم کفش طلا ببرم

صحب های جالب روبرت لواندوفسکی پس از دریافت کفش طلای اروپا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۸:۴۵
روبرت لواندوفسکی

روبرت لواندوفسکی امروز دومین کفش طلای متوالی خود را دریافت کرد و گفت که امیدوار است سومین کفش طلایش با پیراهن بارسا باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روبرت لواندوفسکی امروز دومین کفش طلای متوالی خود را دریافت کرد و گفت که امیدوار است سومین کفش طلایش با پیراهن بارسا باشد.

به گزارش پارس فوتبال، روبرت لواندوفسکی که فصل گذشته با زدن 35 گل و کسب 70 امتیاز توانست برای دومین سال متوالی برنده کفش طلای اروپا شود، امروز در بارسلونا جایزه خود را دریافت کرد. در مراسمی ویژه که توسط نشریه مارکا برگزار شد، لواندوفسکی جایزه خود را از کارلس پویول، کاپیتان سابق بارسا، دریافت کرد.

او پس از دریافت کفش طلا گفت:

در بارسلونا کاملا خوشحالم و افتخار می کنم که برای این باشگاه بازی می کنم. اطمینان دارم که سال 2023 برای بارسا بسیار خوب خواهد بود و حالا متوجه شده ام که چرا بارسا فراتر از یک باشگاه است.

لوا که به اسپانیایی صحبت می کرد، ادامه داد:

سه ماه زمان برای اسپانیایی صحبت کردن نیاز داشتم. باید اینجا از هم تیمی های سابقم در بایرن تشکر کنم. همچنین از هم تیمی هایم در بارسلونا که به من کمک کرده اند خیلی زود در بارسا خودم را وفق بدهم. ما در مسیر درستی هستیم و برابر اوساسونا و والنسیا این رانشان دادیم. دو پیروزی بزرگ و مهمی که کمک کردند صدرنشین لالیگا شویم.

لوا در مورد تطابق‌پذیری سریع خود در بارسا گفت:

برای من وفق پیدا کردن سریع در بارسا بسیار مهم بود. البته مربیان و بازیکنان بارسا نیز به من بسیار کمک کردند. همچنان باید بیشتر تلاش کنم چون فصلی طولانی در پیش است و باید روند گلزنی هایم را حفظ کنم. بازی بعدی در آخرین روز سال 2022 برابر اسپانیول است و سپس 6 ماه دیگر پیش رو خواهیم داشت و فکر می کنم از این حیث فصلی رکوردشکن باشد.

لوا در مورد ناکامی بارسا در لیگ قهرمانان گفت:

می دانیم که در لیگ قهرمانان خوب کار نکردیم و اشتباهاتی داشتیم. در لیگ قهرمانان اشتباهات تاوان سنگینی دارند. البته باشگاه در مقطع دشواری قرار دارد ولی معتقدم باید مثبت فکر کرد. جوانان باشگاه در حال پیشرفتند. در چند ماه نمی توان تغییرات بزرگ ایجاد کرد ولی بارسا در مسیر درستی قرار دارد.

لوا در مورد رقابت با ارلینگ هالند برای تصاحب کفش طلای سوم خود گفت:

تلاش خودم را می کنم ولی مهم کمک به تیم برای موفقیت است. اگر تیم خوب کار کند، برای من هم بهتر خواهد بود. امیدوارم با پیراهن بارسا هم برنده کفش طلا شوم.

وضعیت لهستان در آستانه جام جهانی 2022:

آماده این چالشیم. جام جهانی برای هر بازیکنی بسیار خاص است. خوشحالم و احساس غرور می کنم که با لهستان در این رقابت ها خواهم بود. شانس های اصلی قهرمانی؟ آرژانتین، برزیل و قدرت های بزرگ اروپا شانس های اصلی هستند. پیش بینی سخت است به خصوص که در میانه های فصلیم و برخی تیم ها مصدومان مهمی دارند. به شانس هم نیاز خواهید داشت و اینکه بازیکنان‌تان روی فرم باشند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *