بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

طلسم شدن خط حمله آلمان در جام جهانی ؛ یک مهاجم دیگر هم نمی رسد

غیبت قطعی لوکاس انمچا در جام جهانی برای تیم ملی آلمان به دلیل مصدومیت

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۱
غیبت قطعی لوکاس انمچا در جام جهانی برای تیم ملی آلمان

طبق اعلام رسانه های آلمانی، لوکاس انِمِچا، مهاجم ملی پوش باشگاه ولفسبورگ به دلیل مصدومیت قادر به حضور در جام جهانی برای تیم ملی آلمان نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طبق اعلام رسانه های آلمانی، لوکاس انِمِچا، مهاجم ملی پوش باشگاه ولفسبورگ به دلیل مصدومیت قادر به حضور در جام جهانی برای تیم ملی آلمان نیست.

به گزارش پارس فوتبال، هانسی فلیک، مربی تیم ملی آلمان، امروز خبر بد دیگری دریافت کرد و مشخص شد که لوکاس انِمِچا از ناحیه زانوی راست دچار مصدومیت شده و به جام جهانی 2022 نخواهد رسید. فلیک اخیرا تیمو ورنر(لایپزیش)، دیگر مهاجم خود، را نیز به دلیل مصدومیت رباط پای چپ از دست داده بود.

ورنر در آخرین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان برابر شاختار مصدوم شد و جام جهانی را از دست داد. انِمِچا 23 ساله که برای ولفسبورگ بازی می کند، امروز صبح مورد معاینه قرار گرفت و مشخص شد که پارگی تاندون کشکک زانوی راست او جدی است و به طور قطع نمی تواند به جام جهانی برسد.

او در دقیقه 75 بازی شب گذشته برابر دورتموند به زمین رفت و هشت دقیقه بعد با خطای متس هوملس مصدوم شد. انِمِچا نیاز به جراحی ندارد و تنها چند هفته باید فیزیوتراپی کند. او در 12 بازی بوندسلیگا توانسته چهار گل بزند و یک پاس گل بدهد. اِنمِچا در لیگ ملت های اروپا در سه بازی از 6 بازی آلمان به میدان رفت و به او در هر سه بازی 15 دقیقه بازی رسید.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *