بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عصبانیت اینتر: این چه وقت تولد گرفتن بود!

ناراحتی شدید مدیران اینتر از برگزاری جشن تولد همسر لائوتارو مارتینز در شهر میلان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۰
جشن تولد همسر لائوتارو مارتینز

لائوتارو مارتینز مهاجم 25 ساله و آرژانتینی اینتر، 90 دقیقه کامل در جریان شکست اینتر در دربی ایتالیا مقابل یوونتوس به میدان رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برگزاری جشن تولد همسر لائوتارو مارتینز باعث ناراحتی مدیران اینتر شده است.

به گزارش پارس فوتبال، لائوتارو مارتینز مهاجم 25 ساله و آرژانتینی اینتر، 90 دقیقه کامل در جریان شکست اینتر در دربی ایتالیا مقابل یوونتوس به میدان رفته و علیرغم داشتن یکی دو موقعیت خوب، نتوانست دروازه این تیم را باز کند. البته در مجموع نیز لائوتارو در این فصل از شرایط آرمانی فاصله گرفته و در 19 بازی در سری آ و لیگ قهرمانان فقط هفت گل به ثمر رسانده است. اما پس از باخت اینتر مقابل یوونتوس با دو گل، لائوتارو مارتینز جشن تولد همسرش آگوستینا گاندولفو را در یک کلوپ شبانه در میلان جشن گرفت و به نظر این رفتار باعث عصبانیت باشگاه شده است.

نشریه کوریره دلو اسپورت در گزارشی مدعی شد لائوتارو این مراسم را در یک کلوپ شبانه معروف در منطقه اعیان نشین میلان برگزار کرده و عکس‌ها و فیلم‌هایی که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده، خشم سران باشگاه را برانگیخته است. مدیران اینتر خیلی سریع ناراحتی خود را از این رفتار ابراز کرده و جریمه ای برای این بازیکن در نظر گرفته اند. باشگاه احساس می کند که رفتار این مهاجم آرژانتینی نوعی بی احترامی به دیگر بازیکنان و ناامیدکننده بوده است.

البته لائوتارو دیروز در کمپ تمرینی نراتزوری در آپیانو در این رابطه با مدیران اینتر صحبت و رفع سوء تفاهم کرده و حالا همه اعضای این باشگاه روی بازی امشب مقابل بولونیا تمرکز کرده اند. فاصله 14 امتیازی با صدر جدول باعث شده اینتر شانس چندانی برای فتح اسکودتو در فصل جاری نداشته باشد و حالا هدف این تیم کسب سهمیه لیگ قهرمانان و قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر خواهد بود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *