بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

موج امید در اردوی سنگال ؛ غیبت مانه قطعی نیست

ادعای نشریه کیکر آلمان مبنی بر قطعی نبودن غیبت سادیو مانه در جام جهانی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۷:۵۱
سادیو مانه در سنگال

در آلمان ادعا شده است که هنوز برای نتیجه گیری نهایی در مورد غیبت سادیو مانه در جام جهانی زود است و امیدها برای رسیدن او به این بازی ها از دست نرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در آلمان ادعا شده است که هنوز برای نتیجه گیری نهایی در مورد غیبت سادیو مانه در جام جهانی زود است و امیدها برای رسیدن او به این بازی ها از دست نرفته است.

به گزارش پارس فوتبال، شب گذشته درحالی‌که در آلیانز آرنای شهر مونیخ تنها بیست دقیقه از شروع دیدار بایرن مونیخ مقابل وردربرمن در هفته چهاردهم بوندس‌لیگا می‌گذشت، سادیو مانه مصدوم شد و به اجبار زمین مسابقه را ترک کرد.

این اتفاق در زمانی برای مانه افتاد که او دوازده روز دیگر باید به عنوان رهبر اصلی تیم ملی کشورش، سنگال، در جام جهانی قطر به میدان برود.

در دقیقه 19 بازی سادیو مانه از ناحیه پای راست احساس ناراحتی کرده و روی زمین نشست. درحالی‌که نشانه‌های درد در صورت ستاره سنگالی دیده می‌شد داور بازی را متوقف کرد و تیم پزشکی بایرن وارد زمین شد تا به سادیو رسیدگی کند.

ساعاتی پیش نشریه اکیپ فرانسه ادعا کرد که سادیو مانه قطعا جام جهانی 2022 را از دست خواهد داد که شوک بزرگی به تیم ملی سنگال بود اما در همین رابطه کیکر آلمان نوشت که هنوز نمی توان با قاطعیت از غیبت مانه در جام جهانی صحبت کرد و تست های پزشکی بیشتری باید روی ناحیه مصدوم او انجام شود. در واقع فعلا برای نتیجه گیری زود است. پزشکان بایرن در ارتباط مستقیم با تیم پزشکی سنگال هستند و آنها را در جریان جدیدترین وضعیت مانه خواهند گذاشت.

مانه یکی از بهترین بازیکنان تاریخ سنگال است. او با 34 گل در 93 بازی، بهترین گلزن تاریخ کشورش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *