بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

روند سینوسی میلان ؛ روسونری هر روز دورتر از قهرمانی

افزایش فاصله ناپولی با میلان در صدر جدول سری آ به 8 امتیاز

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۴
افزایش فاصله ناپولی با میلان در صدر جدول سری آ به 8 امتیاز

با تساوی برابر کرومونزه، حالا میلان هشت امتیاز با ناپولی صدرنشین فاصله دارد و کار این تیم برای تکرار قهرمانی بسیار دشوار شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرغم فاصله قابل توجه با صدر جدول، نتایج میلان تفاوت زیادی با فصل گذشته ندارد.

به گزارش پارس فوتبال، با تساوی برابر کرمونزه، حالا میلان هشت امتیاز با ناپولی صدرنشین فاصله دارد و کار این تیم برای تکرار قهرمانی بسیار دشوار شده است. اما روسونری در حال حاضر در تنها دو امتیاز با همین مقطع در سری آ در فصل گذشته فاصله دارد و شرایط برای تیم استفانو پیولی آنقدرها هم بد نیست. میلان در حال حاضر بعد از 14 بازی 30 امتیاز گرفته و در فصل گذشته آنها بعد از 14 هفته موفق به کسب 32 امتیاز شده بودند.

اما نکته اینجاست که سال قبل و در فصل 2021-2022، روسونری تنها سه امتیاز از ناپولی صدرنشین فاصله داشت، اما حالا این اختلاف هشت امتیاز است. همچنین تفاوت مهم دیگری نیز وجود دارد، زیرا میلان فصل قبل با قرار گرفتن در انتهای گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا به طور کامل از رقابت های اروپایی حذف شده و بنابراین از ژانویه به بعد برنامه راحت تری داشت، این بار اینطور نخواهد بود.

میلان، اینتر و ناپولی همگی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که در ماه های فوریه و مارچ برگزار می شود، راه یافته اند. بزرگ ترین تغییر در نتایج برای میلان در بازی های خارج از ورزشگاه سن سیرو بوده و کارنامه این تیم در این فصل سه برد، سه تساوی و یک شکست بوده است. اما در تمام فصل 2021-22، میلان تنها در پنج بازی خارج از خانه امتیاز از دست داد و چهار تساوی و یک باخت حاصل کار این تیم بود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *